Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad glad man blir av att se en trasmatta (pannan är fin den med)”Visa din panerai!”
Okej, gärna! 112:a, inte ens mörkt ute än men den lyser på bra redan
Uppskattar slipsen på i tvättstugan24/A på @oddface hajband i tvättstugan.
En klassisk "Things you wear on laundry day" ju!Uppskattar slipsen på i tvättstugan
Alltid slips, jag säger som morfar. När han kom ut på landet tog han av sig kavajen och satte på sig gummistövlar men behöll byxor, skjorta och slips när han tog spaden och gick ner och grävde i odlingarna.Uppskattar slipsen på i tvättstugan
372 på Mays "classic 74"
Det är ändå konstigt att inte fler 372 finns här på forumet. Vi har nördat förbi eller något sånt ...Men förstärkningsord vad snygg den där skulle vara då!
Kikade mycket på den när jag valde modell. Såå mycket rätt med den. Men var lite orolig för 47 mm.Det är ändå konstigt att inte fler 372 finns här på forumet. Vi har nördat förbi eller något sånt ...
Så måste det vara - men har man inte sandwich kan man alltid köra cookie som Marie Antoinette lär ha sagt.Det är ändå konstigt att inte fler 372 finns här på forumet. Vi har nördat förbi eller något sånt ...
Testa säger jag, inte så stor skillnad mellan 44 och 47 imo. Känns stor initialt, och på wristshots ser det sjukt stort. Men på tjockt band är det bättre, samt att den sitter bra om man kollar i en spegel.Kikade mycket på den när jag valde modell. Såå mycket rätt med den. Men var lite orolig för 47 mm.
Den är på listan. Definitivt. Älskar plexi och de visarna är fantastiskaTesta säger jag, inte så stor skillnad mellan 44 och 47 imo. Känns stor initialt, och på wristshots ser det sjukt stort. Men på tjockt band är det bättre, samt att den sitter bra om man kollar i en spegel.