Är detta 111 eller 176? Svårt att tyda om det är titan eller stål.Bjuder på en lördagsbild på pannan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är detta 111 eller 176? Svårt att tyda om det är titan eller stål.Bjuder på en lördagsbild på pannan.
177!Är detta 111 eller 176? Svårt att tyda om det är titan eller stål.
Danke
Vad får man ge för ett liknande med frakt?Hänger på @Lenne81 med en snarlik look.
Tog ganska exakt 3 månader, men fick äntligen mitt Diaboliq Paratrooper i 24mm. Så jävla bra dom här banden.
Trevlig helg på er!
Samma då! 135 här. Inte när kronan var som starkastVill minnas att jag betalade 130 el 140€
Ser ut som ni har liknande band båda två? Vad är detta för nåt? Hade gärna haft nåt liknande att varva mitt svarta gummi med på min 112.
Mitt är ett sk ammostrap från Cordes Strap tillverkat av en gammal svensk ammunitions väska, gissar att @oddface kan ha lite Gustav ammo läder liggandes…Ser ut som ni har liknande band båda två? Vad är detta för nåt? Hade gärna haft nåt liknande att varva mitt svarta gummi med på min 112.
Jajamän, några kg har jag kvarMitt är ett sk ammostrap från Cordes Strap tillverkat av en gammal svensk ammunitions väska, gissar att @oddface kan ha lite Gustav ammo läder liggandes…