Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag läste bärs, som i öl, och fick inte ihop det. Men min lunchbärs kanske förklarar saken. #paneraibärsBärs varje dag, sen att det är den enda jag har kvar är en annan femma.
skrattemoji!!!!11Jag läste bärs, som i öl, och fick inte ihop det. Men min lunchbärs kanske förklarar saken. #paneraibärs
Blir inte mer sommar än så där mitt i vinternSista skiddagen för denna gång. Ärligt talat svårt att hitta en klocka jag tycker passar bättre i backen
Saknar.....
Jag läste bärs, som i öl, och fick inte ihop det. Men min lunchbärs kanske förklarar saken. #paneraibärs
Förstår dig, den är för bra. Kanske den bästa GADA-pannan jag haftSaknar.....
You nerver know…På temat saknad…
Kommer aldrig äga en mer magisk kvartett
Kronografen är utan tvekan bland det bästa jag sett. Den måste man sakna sjukt mycket.På temat saknad…
Radiomir'en är rent magiskPå temat saknad…
Är den näst längst till höger en 422? Ser så ut förutom storleken?På temat saknad…
911 tror jag bestämt.Är den näst längst till höger en 422? Ser så ut förutom storleken?
En Breitling?Påväg hemåt västerut för helg. Trevlig helg ristis
Nästan, en Panereitling är detEn Breitling?
Aah. Färgen på tavlan var svår att se.911 tror jag bestämt.
Underbart, grattis!Nu äntligen kan man posta nåt här