Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
OoohHej pÄ er alla!
Efter mycket funderande sÄ kommer denna fantastiska pjÀs att fÄ lÀmna, till ett förmÄnligt pris för er i trÄden.
Dvs en PAM001 1999 serie B.
Hej pÄ er alla!
Efter mycket funderande sÄ kommer denna fantastiska pjÀs att fÄ lÀmna, till ett förmÄnligt pris för er i trÄden.
Dvs en PAM001 1999 serie B.
Edit: Vad skulle ni i trÄden tycka Àr ett frestande pris?
Ăr det dessa likadana? Sjukt sugen men vet inte om jag hade vĂ„gat bada med dessa.Idag kör vi Pre-A1
BĂ€gge kommer frĂ„n samma serie, dvs PAM001. Men om du tittar pĂ„ fonten kommer du se att de skiljer sig (förutom patineringen som Ă€r individuell). Azcii har en sk Pre-A1, dĂ€r Pre hĂ€nvisar till pre-vendome fonten som hans 001 har.Ăr det dessa likadana? Sjukt sugen men vet inte om jag hade vĂ„gat bada med dessa.
Jaha tack snÀllt för förtydligande Jag delar samma uppfattning att inte bada med Àldre klockor, finna andra roliga klockor till dessa ÀndamÄl.BÀgge kommer frÄn samma serie, dvs PAM001. Men om du tittar pÄ fonten kommer du se att de skiljer sig (förutom patineringen som Àr individuell). Azcii har en sk Pre-A1, dÀr Pre hÀnvisar till pre-vendome fonten som hans 001 har.
Det Àr sÄklart upp till var och en att bedöma om man vill ta en risk att bada med sin tritiumklocka, personligen gör jag inte det. Och det Àr ocksÄ dÀrför man alltid ska ha en beater panna i samlingen som man kan nöta pÄ utan att behöva bry sig.
Grattis!DÄ var det dags för mig att kliva in i denna vÀrld av klockor. Synd att man Àr OWGM med en annan klocka.
Grattis till en riktigt fin klockaDÄ var det dags för mig att kliva in i denna vÀrld av klockor. Synd att man Àr OWGM med en annan klocka.
GrattisDÄ var det dags för mig att kliva in i denna vÀrld av klockor. Synd att man Àr OWGM med en annan klocka.
Mycket, mycket bra!VÄgat lÀmna trygghetszoonen och nu vÄgat testa 590 pÄ haj frÄn Oleg.
HÀrligt, grattis!DÄ var det dags för mig att kliva in i denna vÀrld av klockor. Synd att man Àr OWGM med en annan klocka.