Dags för mitt första inlägg i Panerai-delen av forumet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Din armstorlek kontra den där får mig att tro att det är en Quaranta?
Dags för mitt första inlägg i Panerai-delen av forumet
Tar det som en komplimang! 44mm är det dock.Grattis! Din armstorlek kontra den där får mig att tro att det är en Quaranta?
Wohoa. Du kommer snart sikta mot 47orna!Tar det som en komplimang! 44mm är det dock.
Risken är nog storWohoa. Du kommer snart sikta mot 47orna!
Är lumen ojämn eller är det fotot?
Nu ser jag att det är en 1313 ... Pinsamt sen...Gud vad jag längtar till sommar och solljus. Den här tavlan kommer vara magisk då
Quaranta med 9 på tavlanGrattis! Din armstorlek kontra den där får mig att tro att det är en Quaranta?
Jag vet jag vet! Jag är inte längre mitt forna jag. Mina glansdagar är över.Quaranta med 9 på tavlan
Är bara fotot.Är lumen ojämn eller är det fotot?
Det var du som knep den!!! Inte alls avundsjukGalet nöjd med denna
Skönt! Såg skumt utÄr bara fotot.
Att komplettera sin Luminor med en Radiomir är givet. Det är sen gammalt.Nytt band i födelsedagspresent utav min fru. Vi hade ett trevligt besök i Panerai Boutique i Stockholm med gott tjöt och jag fick även klämma på Radiomir 1350 och blev helt såld.
Dom var rätt fräcka! berätta mer vad är det för band?nya kläder
Det är bekant från Polen som gör armband som hobbyDom var rätt fräcka! berätta mer vad är det för band?
Tråden heter Visa din Panerai, var visa en bratte? Det finns speciella trådar för band.https://klocksnack.se/threads/den-helt-rimligt-nördiga-panerai-fokuserade-bandrecensionstråden.129158/Det är bekant från Polen som gör armband som hobby
Brun är vintage läder
Grön pueblo
Ljus La Perla Azzura
Väldigt nöjd alltid med hans jobb särskilt efter ny bandet för Navi
Väldigt nöjd faktiskt
Ja jag vet men han frågade härTråden heter Visa din Panerai, var visa en bratte? Det finns speciella trådar för band.https://klocksnack.se/threads/den-helt-rimligt-nördiga-panerai-fokuserade-bandrecensionstråden.129158/
Sorry! Jag missade det! Skriv gärna lite mer om banden och bandmakaren i tråden jag hänvisade till. Jag råkade visst hamna i trött och sur gubbe mode i går kväll.Ja jag vet men han frågade här