JappHar vi ett resultat i 372 vs 422?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JappHar vi ett resultat i 372 vs 422?![]()
Paneristis:
"Bace is ace, 372 är bättre än 422 för den har inte sekundvisare."
Oxå alla paneristis:
"Den bästa pannan är 127an"
![]()
Tack själv, även om du var lite upptagen med att sköta jobbet. Maten var dock lika bra som vanligt.Fick finbesök idag!![]()
Uppdatering!Funderar lite på hur jag skall göra med denna. Den skall in på fullservice och glasbyte.
Borde man köra en polering på den också då blir den ju som fabriksny typ....eller skall man låta den ha kvar det lite ruggade utseendet fullt av hairlines? Den har ju inga dings eller så.
Edit: lutar ju åt att skita i polering, kanske hindrar @peterc eller @Caravelle33 från att lura av mig den...samt att själen sitter väll i bruksspåren?
Edit 2: kanske skulle postat detta i den allmänna tråden istället...men jag vidare ju min Panerai, min enda nu för tiden.
![]()
Den där tavlan ASSÅ! Riktigt balla index."California dial day" #249
![]()
![]()
For the record, jag har vänt på mitt band till framsidan nu, noterade små brännmärken på tråden som ska vara på baksidan.
Måste ju vara hår annars är det bra gjort att få en sån repa i BMGÄr det en repa kl 8 på vridningen eller ett bångstyrigt hårstrå?
Är det en repa kl 8 på vridningen eller ett bångstyrigt hårstrå?
Måste ju vara hår annars är det bra gjort att få en sån repa i BMG![]()
Nice!Tillbaka i Paneraiträsket
![]()
Ouff. Jag fick ont i magen när jag såg vad ni såg i bilden. Men, det är ett hårstrå.![]()
Måste ju vara hår annars är det bra gjort att få en sån repa i BMG![]()
Snabbt jobbat! Välkommen tillbaka!Tillbaka i Paneraiträsket
![]()
Attans vad fin den är Fiddyn... Jag som tänkte låta bli att köpa en, men måste nog snart ha en...!Hårda killar kör Fiddy och HD! Eller i mitt fall elektrisk scootermoped![]()
Tänkte på en annan typ av fiddy när jag läste "Fiddy och HD"Hårda killar kör Fiddy och HD! Eller i mitt fall elektrisk scootermoped![]()
Race! Härligt!Attans vad fin den är Fiddyn... Jag som tänkte låta bli att köpa en, men nog måste snart ha en...!
Azcii: Hinner du före?
Nä, jag planerar att göra en del mellanlandningar innan slutdestinationenAttans vad fin den är Fiddyn... Jag som tänkte låta bli att köpa en, men måste nog snart ha en...!
@azcii: Hinner du före?
Beundrar din självkännedom!Nä, jag planerar att göra en del mellanlandningar innan slutdestinationen
Beundrar din självkännedom!![]()