Jobbat på båten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snart anmäler jag dig för "falsk marknadsföring"... Du porträtterar 911:an för bra!.. och i dagsljus
![]()
Verkar vara mer sommar hos dig än här i Stockholm!Ere sommar eller ere sommar?
![]()
![]()
Lite det jag är orolig för om jag köper en fiddy .. finns visserligen en hel del kvar att prova, men med en fiddy i min samling tror jag inte jag kommer sukta efter speciellt mycket annat ..Fan! Det blir nog inte bättre än så här. Jag är framme! Klar! Kanske 399 men bara för att komplettera med ett 1940 case men nu är suget mättat.![]()
Jag trodde inte att den skulle vara så förlösande. Det enda negativa är att den är lika oskön att dra upp som 111, 217 osv. Har bara personlig erfarenhet av de två nämnda.Lite det jag är orolig för om jag köper en fiddy .. finns visserligen en hel del kvar att prova, men med en fiddy i min samling tror jag inte jag kommer sukta efter speciellt mycket annat ..
Om du tycker de är osköna ska du känna på min Pre-A1Jag trodde inte att den skulle vara så förlösande. Det enda negativa är att den är lika oskön att dra upp som 111, 217 osv. Har bara personlig erfarenhet av de två nämnda.
Jag är glad för din skullFan! Det blir nog inte bättre än så här. Jag är framme! Klar! Kanske 399 men bara för att komplettera med ett 1940 case men nu är suget mättat.![]()
Menar du att det är så enkelt? Bara att köpes en Fiddy alltså?Jag trodde inte att den skulle vara så förlösande. Det enda negativa är att den är lika oskön att dra upp som 111, 217 osv. Har bara personlig erfarenhet av de två nämnda.
Verkar inte bättre!Menar du att det är så enkelt? Bara att köpes en Fiddy alltså?
Eller rättare sagt, ställ frågan om 2 veckor. Jag har börjat utveckla en viss självkännedomMenar du att det är så enkelt? Bara att köpes en Fiddy alltså?
Blev erbjuden en 203 idag för den nätta summan av 54.500$, undrar om det är mitt pris för fridEller rättare sagt, ställ frågan om 2 veckor.
Wow! I Europa?Blev erbjuden en 203 idag för den nätta summan av 54.500$, undrar om det är mitt pris för frid![]()
Nix, USA men det är inte aktuellt... ville bara luska lite och se, men som sagt inte aktuellt.Wow! I Europa?
Duger dessa?@Caravelle33 @Bingoraalf @DrNick
Skulle ni kunna ta en bild på era 127or från denna vinkel? Är nyfiken på glaset , tycker jag ser lite olika varianter på det.. eller så är det bara vinkeln
![]()
Mumma, vilket jävla glas. Precis vad jag ville ha. Tack.Duger dessa?![]()
@Caravelle33 @Bingoraalf @DrNick
![]()
Skulle ni kunna ta en bild på era 127or från denna vinkel? Är nyfiken på glaset , tycker jag ser lite olika varianter på det.. eller så är det bara vinkeln
![]()
Panerais svar på E-kupaMumma, vilket jävla glas. Precis vad jag ville ha. Tack.
127an är ju det bästa av två världar. 12,3,6,9 + sekund = triss i essPaneristis:
"Bace is ace, 372 är bättre än 422 för den har inte sekundvisare."
Oxå alla paneristis:
"Den bästa pannan är 127an"
![]()
Har vi ett resultat i 372 vs 422?Styr mot lunch, hela veckan ut sen semester
![]()
MarknadsavdelningenVad hindrar Panerai att använda glaset från 127 till fler referenser som är i samma storlek?
What @kmg said.Paneristis:
"Bace is ace, 372 är bättre än 422 för den har inte sekundvisare."
Oxå alla paneristis:
"Den bästa pannan är 127an"
![]()