Kudos, eller vad nu alla linkedin-groupies brukar skriva.Ahh, du menar så. Det är ljusbrunt från början. Färgat och målat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kudos, eller vad nu alla linkedin-groupies brukar skriva.Ahh, du menar så. Det är ljusbrunt från början. Färgat och målat.
359:a på mesh.
![]()
Ser bra ut!359:a på mesh.
![]()
Går inte att svara på. Vad vill du ha är frågan? gör en lista på features och leta en modell som tickar flest boxar. du kommer säkerligen behöva kompromissaVilken Panerai får man mest för pengarna?
Den man gillar mest.Vilken Panerai får man mest för pengarna?
Base is ace. PAM 372. Men vi har troligen inte samma definition av värde.Vilken Panerai får man mest för pengarna?
ja är man lagd åt det hållet är det nog lika bra att köpa pam372 direkt.Base is ace. PAM 372. Men vi har troligen inte samma definition av värde.![]()
Det är väl mest Panerai för pengarna. Den är relativt bilig och har massor med DNA.ja är man lagd åt det hållet är det nog lika bra att köpa pam372 direkt.
Japp. Det som också talar för den är att det för många är den pannan man köper när man vant sig vid 44 mm och är redo för lite större. lika bra att köpa den direkt. storleken är en vanesak.Det är väl mest Panerai för pengarna. Den är relativt bilig och har massor med DNA.![]()
977 menar du, tror jag.
Såklart, jag menar 977. Tack för att du påpekade. Jag har rättat till det nu.977 menar du, tror jag.
Inte min ännu, men väl liggandes i mitt namn och väntar på att hämtas med en näve OEM band
![]()
![]()
![]()
Var bara tvungen att köra plexi och bruntavla, dock på bekostnad av sandwich tavla... men ack faaan vad bra!! Nr 601/1000
Gryyyymt bra! Stort grattis kompis !Inte min ännu, men väl liggandes i mitt namn och väntar på att hämtas med en näve OEM band
![]()
![]()
![]()
Var bara tvungen att köra plexi och bruntavla, dock på bekostnad av sandwich tavla... men ack faaan vad bra!! Nr 601/1000
Tack så mycket! Ville bestämt ha plexi så det blev så här. kram min broderNu jävlar! Mycket mycket bra kära vän! Otroligt fin klocka, vi måste ses inom en väldigt snar framtid!
Tack vännen!! Känns bra som fanGryyyymt bra! Stort grattis kompis !Vita texten som sagt
![]()
Fan vad grymt! Grattis i förskott!Inte min ännu, men väl liggandes i mitt namn och väntar på att hämtas med en näve OEM band
![]()
![]()
![]()
Fan vad fint, stort grattis!Inte min ännu, men väl liggandes i mitt namn och väntar på att hämtas med en näve OEM band
![]()
![]()
![]()
Fan vad grymt! Grattis i förskott!
Tack grabbar!! Känns jäkligt bra men det verkar bara jag som gillar den eftersom den legat så länge...Fan vad fint, stort grattis!
Stort grattis och välkommen hem igen!Inte min ännu, men väl liggandes i mitt namn och väntar på att hämtas med en näve OEM band
![]()
![]()
![]()
Tror bara att det är en sån där panna jag köper som nr 3 el 4. Och så många har inte mer än 2 pannor.Tack grabbar!! Känns jäkligt bra men det verkar bara jag som gillar den eftersom den legat så länge...