Hur kunde jag?Då tar vi kvällen och hoppas på lite nya band på lådan imorgon.
422 säger godnatt!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur kunde jag?Då tar vi kvällen och hoppas på lite nya band på lådan imorgon.
422 säger godnatt!
![]()
Hur kunde jag?
Du får trösta dig med bland annat den till vänster på bild, inte jättetråkig faktiskt.Hur kunde jag?
Tack! Nu känns det faktiskt lite bättre. Jag har av någon anledning inte burit någon klocka idag och kände svår saknad när jag såg din läckra bild. Får slänga på mig Fiddyn nu på kvällskvisten. Fortsätt lägga upp snygga bilder!Du får trösta dig med bland annat den till vänster på bild, inte jättetråkig faktiskt.
![]()
Alla separationer är jobbiga men tiden och en Fiddy läker alla sår.Vad var det jag sa
422 är otroligt snygg även på gummiband.Du får trösta dig med bland annat den till vänster på bild, inte jättetråkig faktiskt.
![]()
Det är skruvat på 422422 är otroligt snygg även på gummiband.
En "rookie"-fråga... Är bandet skruvat eller är det med snabbkoppling som jag nu inte minns namnet på?
har du sålt 422anHur kunde jag?
Välkommen tillbaka till Internethar du sålt 422an
Välkommen tillbaka till Internet![]()
Lånat ut den på obestämd tid mot betalninghar du sålt 422an
HahahahLånat ut den på obestämd tid mot betalning
Lånat ut den på obestämd tid mot betalning
Ok, tackDet är skruvat på 422![]()
Ok, tack
Känns rejält! Det är hugget som för min del om det inte är några större kvalitetsskillnader. Det som slår mig är väl att det blir lite lättare att råka rispa bandhornen om man inte är försiktig.
Varm öl och kalla kvinnor
![]()
Man får ju hålla ett rejält grepp...och rejäla fingeravtryck på glaset
Har du funderat ngt på att komplettera din 127 och 309 med en SubAlltså dom visarna!![]()
Hallå ! Behåll 1305 för 17.Har du funderat ngt på att komplettera din 127 och 309 med en Subskulle passa in bra, en 609 el kanske en 984? 1305 kan rekommenderas också
![]()
Ja den sitter bombsäkert, var bara en lite reminder on att han haft "en" sån en gång i tidenHallå ! Behåll 1305 för 17.