Ja den sitter bombsäkert, var bara en lite reminder on att han haft "en" sån en gång i tiden![]()
Och flertalet 422or
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den sitter bombsäkert, var bara en lite reminder on att han haft "en" sån en gång i tiden![]()
Bara 2!Och flertalet 422or
Bara 2!
Ja! Bara 2. Det är jag säker på.
Grekiskt faktiskt!men både fint och finskt band så
![]()
Haha, touchéGrekiskt faktiskt!
Det är ju trots allt ett Kyros!Haha, touché
Grattis!Det skall grillas. Har klämt ett par bärs och mår väl rätt bra ändå. Firar 43 idag.
Edit: just det, PAM372
![]()
Tack!Grattis!
Stort grattis!Det skall grillas. Har klämt ett par bärs och mår väl rätt bra ändå. Firar 43 idag.
![]()
Tack skall du ha!Stort grattis!
Grattis!
Så du tillhör också den bästa årgångenDet skall grillas. Har klämt ett par bärs och mår väl rätt bra ändå. Firar 43 idag.
![]()
Är vi verkligen den bästa årgången? Jag är tveksam.Så du tillhör också den bästa årgången
Grattis!
Mums. Den där är riktigt bra, och limiterad också väll?
Alla pannor är limiterade.Mums. Den där är riktigt bra, och limiterad också väll?![]()
Alla pannor är limiterade.Den är en av två klockor i ett Special Edition-set som kallas 785.
Nope. Jag köpte 602:an ensam. 594 tilltalar mig inte, så jag ville inte ha hela packet.Det var det jag tänkte på, har du black seal varianten med? Mycket fräck hursom![]()
Det skall grillas. Har klämt ett par bärs och mår väl rätt bra ändå. Firar 43 idag.
![]()
Stort grattis !Det skall grillas. Har klämt ett par bärs och mår väl rätt bra ändå. Firar 43 idag.
![]()
hipphipp!
Så du tillhör också den bästa årgången
Grattis!
Grattis!!
Tack! Har haft en bra dagStort grattis !