• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

azcii

Patek
2-Faktor
Håller med dig där och funderar samtidigt på om inte 1950-caset gör sig bäst i just 47mm. Medans Bettarini är klart bäst i 44mm.
Detta är förstås inte baserat på fakta utan min känsla när morgonkaffet intas efter en natt med för lite sömn.

Apropå Bettarini... Hur är det med det dubbelkupade glaset på modeller som är i produktion idag? Existerar det eller är det något att tråna efter hos de modeller som numera är historia? Lite likt att Plexi är sällsynt numera...

:rolleyes:
Dubbelkupade glaset finns bara på Bettarinis med 100m WR idag
 

Caravelle33

Vacheron
När @oddface canvaset väl åkte av så blev det bättre fart på bandbytena. Idag på Oleg Olive vintage
E70B7762-4402-4F05-BED4-FF216D94F168.jpeg
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Kanske har missat den tidigare, eller är 753:an ett nyförvärv?
Är själv lite sugen på en... åsikter? :)
Nyförvärv sen några dagar... Har lurat lite på en 210 men även kikat på denna då jag verkligen gillar "logo" tavlan. Så här långt bara positivt, jag har ju haft och sålt 183 2 gånger för att jag tyckt den varit liten så vi får se hur det slutar nu :) men helt klart har 45mm Radiomir grymt bra proportioner och väldigt skön på.
 
Topp