Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
372 on fire...
![]()
Nu låter du som min fruEyes on the road friend
Som sedan lägger till: Måste du köra så fort? Det är 90...körde 95Nu låter du som min fru![]()
Typ såSom sedan lägger till: Måste du köra så fort? Det är 90...körde 95
hola risti, que tengas un maravilloso viernesmin trotjänare sedan flera år en 372 med plexi. Ni får ursäkta om text å bild hamnar på ”fel” ställe. Inte postat på flera år tyvärr. Känns dock väldigt bra att vara tillbaka !
![]()
Pluspoäng för udda materialval! I like it.Om inte @oddface lurat mig så ska det vara det![]()
Pluspoäng för udda materialval! I like it.
Pk-fråga: hur kosher är det med sälskin?
Såklart det är. Släpp sargenPluspoäng för udda materialval! I like it.
Pluspoäng för udda materialval! I like it.
Såklart det är. Släpp sargen![]()
Man kanske inte rockar nyskjuten kutpäls 2020, men säl likväl som haj och reptil går att hitta som är reko.Finns ingen sarg! Var bara nyfiken.
Man kanske inte rockar nyskjuten kutpäls 2020, men säl likväl som haj och reptil går att hitta som är reko.
Grym bild, grym klocka,,,, grym kille helt enkeltTvätta tvätta tvätta
![]()
Snyggt, passar fint i dubbel bemärkelse
JappÄr det faktisk säl?
Inget lurOm inte @oddface lurat mig så ska det vara det![]()
Är det en 24 el 25:a?Nu är det snart höst och det är dags att byta band från sommar till höst/vinter. Funderar dock på vad som ska inhandlas då jag även funderar på att flippa den till förmån för något annat kul.![]()
25:aÄr det en 24 el 25:a?