Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din kollega (och därmed även du) har helt klart bra smak.Jag är ju helt ny på det här, men fastnade direkt för Seiko och GS.
köpte min första för bara ett par veckor sedan, blev en GS sbgf019 som jag köpte av en kollega. Lite repor och småhack, men helt ok. Väldigt nöjd med den!
Sneglar åt en SDGM003j just nu.
Några av mina Seiko
Mycket stor klockhumor, och ändå samtidigt en djup livsvisdom! Respekt!!!"You never actually own a Seiko. You merely look after it for the next random guy."
Har du försökt Rolexfiera den din lilla smygare?Mycket stor klockhumor, och ändå samtidigt en djup livsvisdom! Respekt!!!
Min nyinkomna "månadsklocka, 00"
Du menar bubblan va?Har du försökt Rolexfiera den din lilla smygare?
Exakt, fram med acetonet.Du menar bubblan va?
Jag är oskyldig och emot... ...har en cyclopsectomi-operation bokad redan imorgon...
(Gjorde det på min YM också... enda safirrolex jag ägt... aceton å stämjärn...)
Riktigt nice! När jag väl får ordning på min arbetshörna hemma så ska jag ha nåt i den stilen där!Bordsuren.
Vilken månad är 6619-8120'n tillverkad?Är tre en samling? 6619-8120 ('66), 6309-7049 ('79), skx009 ('14)
Vilken månad är 6619-8120'n tillverkad?
Riktigt fin och grym länk!Oktober, säger WatchSleuth.
Vad är den lilla svarta för något?Slänger upp en bild på fruns linje ( det saknas en vit quartz @Seikosthlm prata med din fru nu ) De två i mitten är de som får mest tid, tror jag.
Riktigt fin och grym länk!
Damma din Esselte hålslagare.
Snyggt, var har du köpt länken till 7a38-7020?Efter att SCEA005 och 6139-6012 har lämnat återstår endast 3st.