• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa ditt tyska armbandsur!

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
IMG_5279.jpg
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Här är min tyska lineup, kör alla i ett inlägg för att spara på miljön. Totalt är det nio klockor vilka är fördelade på urtillverkarna Sinn, Stowa och Junkers.

Sinn UX GSG9
GSG9.JPG


Sinn 757
757.JPG


Stowa Prodiver Blue
prodiver.jpeg


Stowa Flieger Baumuster B
Stowa.JPG


Junkers 1.Atlantikflug Schwarz
Atlantikflug.JPG


Junkers 1.Atlantikfllug Weiß
VITa.jpeg


Junkers Bauhaus
Bauhaus.jpeg


Junkers "Hugo Junkers" Chronograph
krono.JPG


Junkers "Iron Annie JU 52" Chronograph
BUND.JPG
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Här är min tyska lineup, kör alla i ett inlägg för att spara på miljön. Totalt är det nio klockor vilka är fördelade på urtillverkarna Sinn, Stowa och Junkers.

Sinn UX GSG9
GSG9.JPG


Sinn 757
757.JPG


Stowa Prodiver Blue
prodiver.jpeg


Stowa Flieger Baumuster B
Stowa.JPG


Junkers 1.Atlantikflug Schwarz
Atlantikflug.JPG


Junkers 1.Atlantikfllug Weiß
VITa.jpeg


Junkers Bauhaus
Bauhaus.jpeg


Junkers "Hugo Junkers" Chronograph
krono.JPG


Junkers "Iron Annie JU 52" Chronograph
BUND.JPG
Vilken version av Stowa Fliegern är det där? Riktigt bra samling du har, jag är imponerad! :)
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Vilken version av Stowa Fliegern är det där? Riktigt bra samling du har, jag är imponerad! :)

Tack! Versionen av Stowan är just den som står i inlägget, en Flieger Baumuster B. Mer exakt är det denna version av Baumuster B, en klocka som släpptes i limiterad upplaga till Stowas 90-årsjubileum förra året. Lyckades lägga beslag på en innan dom var slutsålda. Den är riktigt fin.
D2ED7379-2858-4DAD-A941-B28F695996B9.jpeg

IMG_5781.JPG
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Tack! Versionen av Stowan är just den som står i inlägget, en Flieger Baumuster B. Mer exakt är det denna version av Baumuster B, en klocka som släpptes i limiterad upplaga till Stowas 90-årsjubileum förra året. Lyckades lägga beslag på en innan dom var slutsålda. Den är riktigt fin.
D2ED7379-2858-4DAD-A941-B28F695996B9.jpeg

IMG_5781.JPG
Typiskt att det skulle vara en limiterad version bara för att jag gillade den. :shifty: Är riktigt sugen på en Flieger från Stowa men kan aldrig bestämma mig för om jag vill ha en A eller B. Det jag vet är att den ska vara handjagad, vara utan datum och utan logga. Man kan tycka vad man vill om fejkad patina men på din passar det riktigt bra! :)
 
Topp