Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade en sådan. Ångrar att jag sålde den. Jäkla fin, och tät till 200.
Vilken version av Stowa Fliegern är det där? Riktigt bra samling du har, jag är imponerad!Här är min tyska lineup, kör alla i ett inlägg för att spara på miljön. Totalt är det nio klockor vilka är fördelade på urtillverkarna Sinn, Stowa och Junkers.
Sinn UX GSG9
![]()
Sinn 757
![]()
Stowa Prodiver Blue
![]()
Stowa Flieger Baumuster B
![]()
Junkers 1.Atlantikflug Schwarz
![]()
Junkers 1.Atlantikfllug Weiß
![]()
Junkers Bauhaus
![]()
Junkers "Hugo Junkers" Chronograph
![]()
Junkers "Iron Annie JU 52" Chronograph
![]()
Vilken version av Stowa Fliegern är det där? Riktigt bra samling du har, jag är imponerad!![]()
Typiskt att det skulle vara en limiterad version bara för att jag gillade den.Tack! Versionen av Stowan är just den som står i inlägget, en Flieger Baumuster B. Mer exakt är det denna version av Baumuster B, en klocka som släpptes i limiterad upplaga till Stowas 90-årsjubileum förra året. Lyckades lägga beslag på en innan dom var slutsålda. Den är riktigt fin.
![]()
![]()
Den var riktigt läcker, har aldrig sett en sådan förut.Glashütte Seventies Chronograph
![]()