Grymt fin! Har kikat på dessa många gånger. Det är med fluorescerande tavla va? Bjud på några lumeshots isf!Min första tyska dinka, Damasko DA 353. Riktigt nöjd
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fin! Har kikat på dessa många gånger. Det är med fluorescerande tavla va? Bjud på några lumeshots isf!Min första tyska dinka, Damasko DA 353. Riktigt nöjd
![]()
Stenhård! Kul med tyska klockor! Damasko är riktigt mycket klocka för pengarna!Min första tyska dinka, Damasko DA 353. Riktigt nöjd
![]()
Grymt fin! Har kikat på dessa många gånger. Det är med fluorescerande tavla va? Bjud på några lumeshots isf!
Stenhård! Kul med tyska klockor! Damasko är riktigt mycket klocka för pengarna!
Wow - vill haMin första tyska dinka, Damasko DA 353. Riktigt nöjd
![]()
Här kommer en bild på lumen som utlovat(Damasko DA 353)
![]()
Fejkad patina? Denna har väl endast färgad lyssmassaTypiskt att det skulle vara en limiterad version bara för att jag gillade den.Är riktigt sugen på en Flieger från Stowa men kan aldrig bestämma mig för om jag vill ha en A eller B. Det jag vet är att den ska vara handjagad, vara utan datum och utan logga. Man kan tycka vad man vill om fejkad patina men på din passar det riktigt bra!
![]()
Haha, det var ett gammalt inlägg du hittade att citera. Jag håller med dig i sak, det är så jag brukar säga om min Squale Tropic GMT också.Fejkad patina? Denna har väl endast färgad lyssmassa![]()
Riktigt bra gjort att färgmatcha datumet på den! Det är ganska sällan man ser den ansträngningen.Bauhausfredag![]()
![]()
Riktigt bra gjort att färgmatcha datumet på den! Det är ganska sällan man ser den ansträngningen.
Ser man på! En tysk Squale...ovanligaPå Tom Tits!![]()
![]()
Fortfarande lika grymt grym den där. En av dom snyggaste klockorna hands down...Glashütte original seventies![]()
![]()
Sjukt nöjd med denFortfarande lika grymt grym den där. En av dom snyggaste klockorna hands down...