Den är ju inget tekniskt mästerverk, men har svårt att komma på en klocka där du får mer coolhet för mindre pengar.
Jag tycker att den funkar fantastiskt till vardags också. Som sagt, det är en cool klocka för inga pengar alls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ju inget tekniskt mästerverk, men har svårt att komma på en klocka där du får mer coolhet för mindre pengar.
Förståeligt! Som 15-åring är det inte lätt att ha såna klockor men jag är nöjd med min SKX007 som första "riktiga" klockaTack...jag är mer än nöjd och lyckligt lottad!
Förståeligt! Som 15-åring är det inte lätt att ha såna klockor men jag är nöjd med min SKX007 som första "riktiga" klocka![]()
Vardagsklocka är inte samma sak som beater @Affe ! Jag använder också alla klockor till NÄSTAN allt, men detta är min beater:
![]()
Är PADIn en beater, har inte tagit min ur kartongen än.De här två är dagliga beaters, de dagar när jag inte vaknar med ett mögelbehov
![]()
Absolut, för mig är de det. Jag har även en i låda.Är PADIn en beater, har inte tagit min ur kartongen än.
Tycker inte skillnaden är hårfin. Skulle du brottas med din Midas på handleden? Nä, just det.Hm...du kanske har rätt i det du säger @yonsson, men då måste det vara hårfint i skillnad, har några klockor som påminner om din, men dom ligger i en låda för tillfället och ser inte dagens ljus...
Av bilderna att döma så utsätter du din klockor för högre risk för våld än vad jag gör så är nog ett bra val av dig där. Även om Sinnen är av stål så är den bra svår att få repor på.
klockor jag "vågar" ha på jobbet![]()
@Affe måste bara fråga, är det du som är affeponken1866 på instagram?
Tycker inte skillnaden är hårfin. Skulle du brottar med din Midas på handleden? Nä, just det.
Tror inte inte du skulle brottas med någon av de klockorna på handleden.Beror på vem jag skulle brottas med/emot, annars svar JA!
damnDet som fungerade som beater i Vietnam funkar även för mig
![]()
Använder denna dagligen på jobbet! Är dock sjukt sugen på att byta ut den mot en Aerospace Evo
kul att se flera hantverkare som har klocka och inte bara kontorsfolk![]()
![]()
Imponerande!!! Fin gmt samling! Själv sitter jag i soffan en Rolex på varje arm och funderar på vilken jag gillar bäst, men det är som hönan och ägget...Har tyvärr ingen beater, köra alla mina klockor till allt, klockor är till för att användas!
![]()
Bättre bild på klockan![]()
Skönt med klocka som ändrar tidszon när man reser.![]()