xigzo
Guld
håller med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
håller med
jag har inte riktigt kommit till det där stadiet än då jag skulle ha min dd på jobbetHar tyvärr ingen beater, köra alla mina klockor till allt, klockor är till för att användas!
![]()
jag har inte riktigt kommit till det där stadiet än då jag skulle ha min dd på jobbet![]()
Har tyvärr ingen beater, köra alla mina klockor till allt, klockor är till för att användas!
![]()
Perfekta beaters, camel till fest![]()
Har tyvärr ingen beater, köra alla mina klockor till allt, klockor är till för att användas!
![]()
great minds...
Bär mina klockor till det mesta, men blir det riktigt grisigt så åker denna på:
![]()
Helt sant!!Tackar! Den som spar han har!
YES...sir! Helst denna längst ner till vänster i lådan är den klara favoriten i Camel samlingen!
![]()
![]()
Jag gillar nog nr 3 från vänster bäst![]()
najjzMin beater
![]()
Den är ju inget tekniskt mästerverk, men har svårt att komma på en klocka där du får mer coolhet för mindre pengar.Klart den gör!
Vilken fantastisk samling du harHar tyvärr ingen beater, köra alla mina klockor till allt, klockor är till för att användas!
![]()
Hehe.... admin stäng tråden nu! Nuff said!Har tyvärr ingen beater, köra alla mina klockor till allt, klockor är till för att användas!
![]()
Vilken fantastisk samling du har![]()
najjzStål på gummi eller tyg fungerar bra för det mesta om man inte är väldigt hårdhänt.
Ett litet utval av både nuvarande och sålda beaters:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och en kommande beater
![]()