Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är ju alldeles för cool för att ha som beater. Hoppas du har ett snällt jobb.Här är min
![]()
Den där är ju alldeles för cool för att ha som beater. Hoppas du har ett snällt jobb.
Fan den är ju grym!! Jag ångrar mig, byt inte glas!!Det som fungerade som beater i Vietnam funkar även för mig
![]()
Helvete affe! Jävla rolex låda där.Har tyvärr ingen beater, köra alla mina klockor till allt, klockor är till för att användas!
![]()
Fan den är ju grym!! Jag ångrar mig, byt inte glas!!![]()
Imponerande!!! Fin gmt samling! Själv sitter jag i soffan en Rolex på varje arm och funderar på vilken jag gillar bäst, men det är som hönan och ägget...
@Affe
Din camelsaming är ju tvärkool!
Och därmed är det en vardagsklocka men inte en beater.![]()
Får vara med om det mesta men vet jag att jag ska göra saker som kan ge skada tas den av.
This. Detta är en beater:Och därmed är det en vardagsklocka men inte en beater.
Har tyvärr ingen beater, köra alla mina klockor till allt, klockor är till för att användas!
![]()
Riktigt trevlig samling @Affe! Kul att det även smugit sig in en "katt bland hermelinerna" eller kanske en "hermelin bland katterna" beroende på hur man ser det, och att de faktiskt används i diverse sammanhang. Me like![]()
Den där samlingen alltsåHar tyvärr ingen beater, köra alla mina klockor till allt, klockor är till för att användas!
![]()
Vilken ref är det där?Denna...![]()
Och därmed är det en vardagsklocka men inte en beater.