Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag känner mig stressad nu. På tal om hepsnter patinaJag tycker vi byter samtalsämne nu.
Träning! Dwarfa @hepanter kan bli nästa års projekt. Troligen följt av 2-3 år till innan man ens teoretiskt närmar sig.![]()
![]()
Jag säger till när jag bänkar 100 och stång. Är på 40 så ingen hets...Jag känner mig stressad nu. På tal om hepsnter patina![]()
Det var ju en jädra bra ide! Har en packe hängmörad entrecote jag tänkte göra, men skivar man den borde den ju gå på ett par timmar bara. Har ju ett ölbryggverk där man kan ställa temperaturen! Nästa så man får ta en lunchgrogg på det. Fn klokan är ju ÖVER LUNCh och jag är nykter. Skärpning herrn!!!Försökte ta en bättre bild på den grönblåa färgen på titanurtavlan men det blev inte så mycket bättre idag.. "Sous videare" min oxfilé istället
![]()
![]()
Hm. Är den inte svart?Försökte ta en bättre bild på den grönblåa färgen på titanurtavlan men det blev inte så mycket bättre idag.. "Sous videare" min oxfilé istället
![]()
![]()
Grönt är det nya svarta...Hm. Är den inte svart?![]()
Va fanken!! Har du sommar hos dig??Gott nytt Vostok vänner!hoppas ni börjar lika vackert som jag!?![]()
![]()
![]()
Touché!Grönt är det nya svarta...
När du sedan blivit överste.....åker de vita handskarna fram då?Hepp. Vips blev man kapten. I den här takten är man ju överste innan midsommar. Komandirski på det!
![]()
![]()
Jag lovar, jag lägger ut en bild om så sker!När du sedan blivit överste.....åker de vita handskarna fram då?![]()
Beroende på skick så skulle jag tro snarare 900-1200:-Tjena!
Är ute efter en vostok zissou, kan inte hitta någon ute just nu. Tänkte kolla ebay eller eventuellt ha is i magen och vänta ut en på tradera eller här på KS.
Vad tror ni är ett rimligt pris för den just nu? 700/800 kr?
Sitter i väntrummet. Det andra för dagen. Är det inte min tur snart?!
![]()
Även jag i väntrum!!!God förmiddag, och lycka till i väntrum och annorstädes.
![]()
Hos vapenhandlarn antar jag? En pall ammunition att kvittera ut?Även jag i väntrum!!!![]()
![]()