• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Utvisaren

Patek
Bara det faktum att du känner dig föranledd att förklara dig ger mig misstanke om motsatsen.😄
Jag tycker vi byter samtalsämne nu. 😅

Träning! Dwarfa @hepanter kan bli nästa års projekt. Troligen följt av 2-3 år till innan man ens teoretiskt närmar sig. 🤔😅🐷🍻
20221230_161059.jpg
 

Utvisaren

Patek
Försökte ta en bättre bild på den grönblåa färgen på titanurtavlan men det blev inte så mycket bättre idag.. "Sous videare" min oxfilé istället 😂

1672485106469.jpeg

1672485124651.jpeg
Det var ju en jädra bra ide! Har en packe hängmörad entrecote jag tänkte göra, men skivar man den borde den ju gå på ett par timmar bara. Har ju ett ölbryggverk där man kan ställa temperaturen! Nästa så man får ta en lunchgrogg på det. Fn klokan är ju ÖVER LUNCh och jag är nykter. Skärpning herrn!!!
 

Advald

Breitling
Tjena!
Är ute efter en vostok zissou, kan inte hitta någon ute just nu. Tänkte kolla ebay eller eventuellt ha is i magen och vänta ut en på tradera eller här på KS.
Vad tror ni är ett rimligt pris för den just nu? 700/800 kr?
 

Stup

Panerai
2-Faktor
Väntrum nummer fyra för idag. Däckverkstad nummer ett kunde inte fixa däcket förrän på måndag så det blev hem och plocka av hjulet montera sommardäck. Ta det trasiga däcket i lådcykeln till däckverkstad nummer två, där sitter jag nu och väntar på att det nya däcket ska monteras

B9752C20-CCE2-4F6D-8895-8B67F22B2E29.jpeg
 
Topp