Delgada
Pandion
Livet som utköpt är inte så tokigt.
![]()
Utköpt. Uppköpt. Ägd."Utköpt"?
Friheten är en illusion.
Låt oss njuta av våra villfarelser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Livet som utköpt är inte så tokigt.
![]()
Utköpt. Uppköpt. Ägd."Utköpt"?
Skål och glad karaoke-fredag! Jag är bred när det kommer till musik. Senaste som kördes på Spotify är iron maiden, the black keys och och Niclas knudsen trio.Hallå. Det är fredag. Det är karaoke i vostok tråden!
@Utvisaren är du vaken fortfarande? @Pippis pappa får vi lite punk ikväll? @hepanter du har väl inte tappat gitarren och zlatousten?
Kom igen nu. Vad har @Kreacon för musikpreferenser?
![]()
Skål!
Jag vet inte vad det betyder men jag kan ana genren!Vi tar en liten till när det ändå är fredag, för alla lovers där ute
Ingen äger vad jag gör om dagarna.Utköpt. Uppköpt. Ägd.
Friheten är en illusion.
Låt oss njuta av våra villfarelser.
Meranom meddelade idag att de har en hejdundrande rea på resterande lager av Vostok:s klockor och delar! Klockor som vanligtvis kostar tusentals kronor kan nu köpas för en bråkdel av priset. Allt ska bort!
Förlåt!!säg till när det släpps!
![]()
Ja kaffe har jag fått men blev tvungen att total sanera kaffemaskinen, är lite förvånad att jag ej drabbats av ebola eller dyl. efter att ha druckit kaffet från denMorrn. Fått nåt kaffe än?
![]()
Fyyy!Förlåt!!Men det är ju ändå första April så lite måste man ju få luras!!
![]()
Sorry snökaoset igår tog hela dagenHallå. Det är fredag. Det är karaoke i vostok tråden!
@Utvisaren är du vaken fortfarande? @Pippis pappa får vi lite punk ikväll? @hepanter du har väl inte tappat gitarren och zlatousten?
![]()
Skål!
Har du snö hos dig?Sorry snökaoset igår tog hela dagen
Ja fy fasen blev kaos igår. Inget april skämtHar du snö hos dig?![]()
![]()
Hahaha!! Va bara kul för mig att få säga det till någon för en gångs skullJa fy fasen blev kaos igår. Inget april skämt![]()
Var hårt igår. Apelsinjuice idag... och fel klockaHallå. Det är fredag. Det är karaoke i vostok tråden!
![]()
Skål!
Matcha med en sjömansmössa så är det en given 10 poängare!Ska på kalas, måste va lite fin![]()
![]()
Blev det något knas där? Ser bara en massa siffror?
Nä! Det ska vara så?Blev det något knas där? Ser bara en massa siffror?![]()