Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hello sailors!Tänk att jag har samma klocka idag också.
![]()
Vaken och halvnaken som vanligt!Någon vaken i tråden?
![]()
Nu vet inte jag vilken klocka du pratar om på k&s men Generalskie boetten heter 091 och scuba tavlan heter 059 och en sådan klocka finns då med i en gammal katalog jag har (dock är katalogen väldigt dåligt scannad)Funderar på den Generalskie med scuba tavla på k&s. Verkar ju rätt trevlig.
Nån här som vet om den kan ha varit så från början, fanns de med den boetten och scubatavla? Kanske svårt att veta?
Här har du en från Mroatman:s samling med fast den har svart urtavla.Funderar på den Generalskie med scuba tavla på k&s. Verkar ju rätt trevlig.
Nån här som vet om den kan ha varit så från början, fanns de med den boetten och scubatavla? Kanske svårt att veta?
Hahaha!!-Några planer inför påsken?
-Ja, men inget spikat än så länge...
Och idag på skärtorsdagen firar vi JUDAS!-Några planer inför påsken?
-Ja, men inget spikat än så länge...
Skärtorsdagen är väl Finlands nationaldag?Och idag på skärtorsdagen firar vi JUDAS!
Så... anmäl en vän till polisen!![]()
Även grisuppfödarnas!Skärtorsdagen är väl Finlands nationaldag?
![]()
Ja nu är isen perforerad som en schweizerostIdag kör du väl ingen snö @hepanter ? Och @Utvisaren har väl inte däckat ännu ?
Kamrat @Vostok har isfiskat färdigt idag? Är @Kreacon och @Beo på plats ? Punklegendaren @Pippis pappa ? Och alla andra så klart!
Eftersom det är ballångfredag finns ju bara ett givet öppningsnummer!
![]()
Visa klockan du. Efter ett par glas vin är allt förlåtet, och vi vet ju att du har en Pamphibia homage på handleden. Det viktiga är att du är med!Jag är medmen visar inte klockan så är lite crazy idag haha
![]()
Nån musik på g?Jadu har rätt alla ser ändå dubbelt snart.![]()
Nån musik på g?
Skål! Rabattkuponger på blöjor och byte av spräckta kopplingar. Har även lyckats få ned 5 kg potatis i jorden och en del grönsaksfrön, Produktiv fredag! Ha en fin helg alla!Idag kör du väl ingen snö @hepanter ? Och @Utvisaren har väl inte däckat ännu ?
Kamrat @Vostok har isfiskat färdigt idag? Är @Kreacon och @Beo på plats ? Punklegendaren @Pippis pappa ? Och alla andra så klart!
Eftersom det är ballångfredag finns ju bara ett givet öppningsnummer!
![]()
Trevlig mod!Jadu har rätt alla ser ändå dubbelt snart.![]()
Jaså det är en sån kväll?