• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vostok-Tråden

Tog och borstade boetten lite lätt. Blev bättre än vad jag trodde det skulle bli.

IMG_20200320_140153.jpg

Nu ska jag oxå göra ett försök till att modda min senaste klocka, blev inspireradav dig samt att jag tittade på den där videon. Önska mig lycka till.
20200606_142502.jpg
Du ska se att det går bra:)tänk bara på att ha ett mothåll när du monterar sekundvisaren så du inte böjer ut den fjädern för mycker så går det bra,då måste du demontera automat uppdrags bryggan för art komma åt och är det nått så är det bara o fråga.:)
Lycka till nu o hoppas du tycker det är kul!

20200606_164628.jpg
jag lyckades hyffsat ivartfall.

Jag försökte även borsta länken. Den fick inte samma fina finish som boetten fick.

Detta var kul. Timvisaren flög åt fanders däremot (fick lov att montera en gammal)... nå bra tips på att få loss den till nästa @Beo gång?

Lägga upp nå mer bild på din eller om du har gjort någon annan.

20200606_164628.jpg
jag lyckades hyffsat ivartfall.

Jag försökte även borsta länken. Den fick inte samma fina finish som boetten fick.

Detta var kul. Timvisaren flög åt fanders däremot (fick lov att montera en gammal)... nå bra tips på att få loss den till nästa @Beo gång?

Lägga upp nå mer bild på din eller om du har gjort någon annan.
Snyggt jobbat!den blev ju jätte fin:)!jag har små ’kofötter’ som jag använder att ta bort visare med för de tycker jag funkar bättre än visar avtagare.
Här kommer bild på min russian blue som sitter på rmen idag faktiskt!:Dha en fin national dag alla!
image.jpg
image.jpg

Tillbaka
Topp