Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bomba med lite fler bilder av den där
Ordnar det senare under dagenBomba med lite fler bilder av den därBaksidan och kronan vore spännande att få se med
eller ja alla vinklar och vrår
![]()
Såååå nice!
Grymt läcker!!
Grymt läcker!!Stort tack!!
Edit: Fanken jag svara fel personMen du har grymt läckra klockor du med @Beo
![]()
Nytt on på bundfronten idag. Jag fördelade dem så att grå med blå bezel fick mörkbrunt bund...
![]()
..... och svart tavla med rödbrun bezel fick ljusbrunt bund.
![]()
Det skulle säkert funka tvärtom också men jag tror det här blir bäst.
Vad tror ni?
Grymt läcker!!Stort tack!!
Edit: Fanken jag svara fel personMen du har grymt läckra klockor du med @Beo
![]()
Jo jag vet, tack!! Damerna på jobbet blir helt till sig när jag slänger med håret och kör propellern i duschenDu är grymt läcker du med![]()
Jo jag vet, tack!! Damerna på jobbet blir helt till sig när jag slänger med håret och kör propellern i duschen![]()
Hahahaha!!Uhum....![]()
För h…e var ääääär skratt emoji!!???![]()
Mums!!Klockbyte! Det är ju ändå fredaaaaaa!
Big dot lume no date frogman...
![]()
Ja dom där nya emojisarna är ju lika nödvändiga som bananfodral och Inplastade ostskivor...Äh, vi har ju fått två nya, de räcker väl?![]()
Mums!!![]()
![]()
Är den blå? Vart hittade du den??
![]()
Det kommer jag säkert göra nån gång.
Är det klockveckans höjdpunkt när mäster @Delgada styr upp karaoken? Jag tror så!Nähe vänner. Klockan har slagit IPA o'clock, brasan brinner. Nu är det dags för karaoke i vostok tråden .
@Pippis pappa och @hepanter vad har ni för musikaliska guldkorn att bjuda på? @Eldor släng på Ukraina klockan och häng med.
![]()
Vi öppnar med lite Interrupters.
Är det klockveckans höjdpunkt när mäster @Delgada styr upp karaoken? Jag tror så!
Jag lovar att plocka fram en klocka för topic medan sångerna skrålar. Till dess; Skål vänner!
![]()
De mest pinsamma är att jag sov just då men jag sjöng karaoke i sömnenNähe vänner. Klockan har slagit IPA o'clock, brasan brinner. Nu är det dags för karaoke i vostok tråden .
@Pippis pappa och @hepanter vad har ni för musikaliska guldkorn att bjuda på? @Eldor släng på Ukraina klockan och häng med.
![]()
Vi öppnar med lite Interrupters.
Skickar dom framework datorer till Sverige nu eller är det någon annan dator som "Kompostnord" krossat??![]()
Aaah... Missat det här. Kollade först på senaste (?) Batman filmen från 2022, men fastnade efter pausat videon på Youtube med bla Linus techtips ang datorn som postmord hade sönder...
Bjuder på en låt från The Kifness!
En laptop som inte går in genom bredvidkastet är ingen laptopSkickar dom framework datorer till Sverige nu eller är det någon annan dator som "Kompostnord" krossat??