Vostok
Guld
Vi som bor på landet har inga brevinkast utan här får vi paketen kastade direkt upp på brokvisten eller "i en snödriva nära dig"En laptop som inte går in genom bredvidkastet är ingen laptop
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi som bor på landet har inga brevinkast utan här får vi paketen kastade direkt upp på brokvisten eller "i en snödriva nära dig"En laptop som inte går in genom bredvidkastet är ingen laptop
Haha Jo jag fick ju min Zlatoust levererad på ladugårdsplan utan de sa nåt, kunde ha kört över den med traktorn, iofs hade den nog pallat trycket.Vi som bor på landet har inga brevinkast utan här får vi paketen kastade direkt upp på brokvisten eller i en "snödriva nära dig"
Vart står det att dom inte får ha det?Synd inte hundar får ha egna konton på KS
Grym!! Men vi vill ju se baklocket med!!!Här måste den vara med också- innan bandbyte.
W& CM, första utgåvan av dessa.
Den har kupad krona, 60- klick bezel med alla prickar svarta, samt svart bakgrund på datum. Feltryck på baklocket som det verkar vara på alla enl nån sida ( står W& CH) 2416-verk.
Den där va ju jäkligt fin!! Stort tack för bilder och grattis till den!!Här var den ja. Och det står även makers, istället för maker.
Den där va ju jäkligt fin!! Stort tack för bilder och grattis till den!!
Riktigt udda, och ovanlig, fågel!Här var den ja. Och det står även makers, istället för maker.
De mest pinsamma är att jag sov just då men jag sjöng karaoke i sömnen
Skickar dom framework datorer till Sverige nu eller är det någon annan dator som "Kompostnord" krossat??
Inspirerande. Drar in baklocket på den W & CM jag sitter på när vi har ångan uppe. Har inte läst så mycket om dessa utan hoppas väl mest att den är som den skall.
Ja din är ju en Amphibia så den ska vara såInspirerande. Drar in baklocket på den W & CM jag sitter på när vi har ångan uppe. Har inte läst så mycket om dessa utan hoppas väl mest att den är som den skall.
Inspirerande. Drar in baklocket på den W & CM jag sitter på när vi har ångan uppe. Har inte läst så mycket om dessa utan hoppas väl mest att den är som den skall.
Skrattemojin är saknad!
De exemplaret med den vobbliga kronan som reades ut
De exemplaret med den vobbliga kronan som reades ut
Bra att veta då ska jag söka på 17 kameler Man vet aldrig vad man kan hitta...Ja, klart de med vobbliga kronor skall reas ut!
Jag köpte en Boctok billigt för nägot år sedan eller två på tratten, tror ingen annan hittade den med den stavningen
Passar bra på det bandet.Godmorgon.
Bra att veta då ska jag söka på 17 kameler Man vet aldrig vad man kan hitta...
Vilken deal! Eller ja, beror ju på skicket. På klockan då.kanske en klocka + 17 samt byte mot fru ev?
Den roliga detaljen var att när jag för första gången såg en Vostok så tyckte jag att det stod kameler på tavlan och tyckte faktiskt att det var en riktigt cool detaljkanske en klocka + 17 samt byte mot fru ev?
Ungefär som det här "fickuret" jag köpte för ett tag sedanJa, klart de med vobbliga kronor skall reas ut!
Jag köpte en Boctok billigt för nägot år sedan eller två på tratten, tror ingen annan hittade den med den stavningen