• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Delgada

Patek
Aha! Ja dom där har jag dålig koll på faktiskt!
100m med, hur ser bakboetten ut på dom där? (nyfiken i en strut) 😂

Edit: Hittade bild nu, Spännande med saker man aldrig sett förr :)
1667658100062.png
Var tvungen att kolla hennes också nu. Jodå det är samma baksida.
Hon fick den i julklapp för två år sedan.
20221105_152847.jpg
20221105_152935.jpg

Ser för övrigt att hennes glas är i behov av lite polywatch.
 

Vostok

Audemars
Var tvungen att kolla hennes också nu. Jodå det är samma baksida.
Hon fick den i julklapp för två år sedan.
20221105_152847.jpg
20221105_152935.jpg
Läckert baklock och jäkla fin julklapp!! 😍
Kronan verkar vara rundad/"doomad" istället för de platta Amphibia kronorna men jag kanske ser fel?
Synd att sambon är träningsfreak och kör med sina träningsklockor annars hade ju en sån där varit en perfekt present :)
 

Delgada

Patek
Läckert baklock och jäkla fin julklapp!! 😍
Kronan verkar vara rundad/"doomad" istället för de platta Amphibia kronorna men jag kanske ser fel?
Synd att sambon är träningsfreak och kör med sina träningsklockor annars hade ju en sån där varit en perfekt present :)
Visst är det en rundad krona! Något jag inte ägnat någon tanke på tidigare.
Men visst är det snyggt.
20221105_172534.jpg
20221105_172541.jpg
 

Utvisaren

Patek
Hemåt i höstlöven.
20221111_153905.jpg

Tänka sig. En hel tråd nästan för mig själv! Lyxigt.... eller.... möjligen en smula övergivet.....
Låter jag bitter?🤔💙💛
Jag kan fylla på men räkna inte med klockbilder. Du skulle bara veta hur mycket trams man kan åstadkomma med temat "din dotters baklock". Jag har dock efter moget övervägande kommit fram till att din dotters baklock är ett område jag skall hålla mig ifrån, eller så blir man nog som glaset - doomed... 🤔
😁
 
Topp