Erkkn
Silver
GS längst till höger såg riktigt trevlig ut
Har ju redan läckt en del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GS längst till höger såg riktigt trevlig ut
Har ju redan läckt en del.
Förhoppningsvis är det en mindre boett än tidigare. Jag gillar GMTn till vänster också, mer och mer ju mer jag tittar på den.GS längst till höger såg riktigt trevlig ut
Det där hade kunnat bli min första moderna Omega. Den nya är asnice men jag klarar verkligen inte av nuvarande visare.Inte mycket till förhoppning men om man får drömma:
Jag gillar den GMT'n också. Sen så hoppas jag på som vanligt på mindre dykare från GS.Förhoppningsvis är det en mindre boett än tidigare. Jag gillar GMTn till vänster också, mer och mer ju mer jag tittar på den.
Det där hade kunnat bli min första moderna Omega. Den nya är asnice men jag klarar verkligen inte av nuvarande visare.
Verkar som Bulgari var snabbare på puckenEller en NFT
Vad sjukt vad olika man tycker, jag tänkte precis citera @yonsson och fråga hur tusan de tänkte med den till höger, jag tycker inte alls den andas GS, tyvärr. Den till höger däremotGS längst till höger såg riktigt trevlig ut
Kändes lite plottrig tills jag fick se den på dataskärmen nu på morgonen, i telefon kändes lite för komprimerad. Riktigt bra !Förhoppningsvis är det en mindre boett än tidigare. Jag gillar GMTn till vänster också, mer och mer ju mer jag tittar på den.
Detta är fejk eller?Verkar som Bulgari var snabbare på pucken
Nej det är från Bulgaris instagram. Världens tunnaste klocka, 1,8mm QR kod till Video om filmen samt NTFDetta är fejk eller?
Jag ogillar sådana tidskänsliga tilltag.Nej det är från Bulgaris instagram. Världens tunnaste klocka, 1,8mm QR kod till Video om filmen samt NTF
Rolex Mountain Dew, sött och gött!Kanske... Kanske inte...
Grönt är ju populärt så varför inte? Denna i platina lär vara tung om den kommer.Kanske... Kanske inte...
Den pjäsen... goddamn. Undra vafan den kommer lista.Grönt är ju populärt så varför inte? Denna i platina lär vara tung om den kommer.
Kanske?Det är Sky-Dwellerns 10-års jubileum i år, vad tror ni? Känns som att det borde komma en till modell i år
Kanske…Kanske?
Oj…. Tur att de är omöjliga att köpaGrönt är ju populärt så varför inte? Denna i platina lär vara tung om den kommer.
Har något mer framkommit än det från i höstas?Titanium YM incoming.
Hoppas, hoppas! Mest kvalificerade gissningen hittills då den redan synts in the wild. Bild från i somras:Titanium YM incoming.