Ser ut att göra sig bra i en Delorean eller bladeRunner för all del. 80-talsfuturism.
Häftiga, tycker dock inte det såg lika bra ut på handleden. Lite Star Trek över dem. Men kanske är annorlunda IRL.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut att göra sig bra i en Delorean eller bladeRunner för all del. 80-talsfuturism.
Häftiga, tycker dock inte det såg lika bra ut på handleden. Lite Star Trek över dem. Men kanske är annorlunda IRL.
Kanske det??? Ser keff ut imo.
Sett många destro men kan inte minnas någon datum kl 9.
På tal om klockor som skaver... Du är inte sugen på en Air King?Kan hålla med men känns som den är tänkt just för en vänsterhänt med placeringen som den är nu. Personligen gillar jag det just för att det skaver men där tycker man ju olika
På tal om klockor som skaver... Du är inte sugen på en Air King?
Bara koola saker mao. Trötta flygare har vi sett nog av tycker jag, ProPilot för jymdpiloter från framtiden!Ser ut att göra sig bra i en Delorean eller bladeRunner för all del. 80-talsfuturism.
Finaste släppet hittills enligt mig.It's back! Trodde jag aldrig.
Vacheron Constantin Historiques 222 Re-Edition 4200H - Review, Price
The comeback the third watch in the Holy Trinity of luxury sports watches. Meet the new Vacheron Constantin Historiques 222 Re-Edition.monochrome-watches.com
Riktigt coola och spännande tavla! Den avviker mycket från de vanliga Calatrava.Gillade Longi..Pateks släpp, 5326G och 5226G
8 av 10 i gäspnings-skalan. Dvs ganska tråkiga släpp.Vad tyckte ni om årets släpp i helhet?
Du menar en lättviktare på 50mm i diameter och 25 mm tjock samt 24mm lugs? spännande!Vi har 5 dagar kvar, räknar med trevliga sportare från Omega typ PO non anabola version
Helt värdelösa nyheter hittills. Inte en enda av klockorna, från nåt av märkena, ger något som helst köpsug. Skräp rakt igenom.Vad tyckte ni om årets släpp i helhet?
Det var bättre förr!Helt värdelösa nyheter hittills. Inte en enda av klockorna, från nåt av märkena, ger något som helst köpsug. Skräp rakt igenom.
Lite coola faktiskt. Uranus, Jupiter och Neptunus för en liten kraftigare slant…Bara för att det är världsunikt att Hublot släpper en klocka som faktiskt tilltalar mig ens lite grand så får man ju uppmärksamma det lite iaf.
Både isblå och sandbeige av dessa var ju faktiskt riktigt bra. Sen skulle jag ju inte någonsin betala Hublot-priser för dem ( $24,100) men coola var de.
Håller med till 100%Helt värdelösa nyheter hittills. Inte en enda av klockorna, från nåt av märkena, ger något som helst köpsug. Skräp rakt igenom.
Vadå? Jobba hemma skulle ju vara så bra för kreativitetenHåller med till 100%
Själv är jag upprörd över att Rolex tog ett för stort steg med nya GMT:n. Dels en ny färg som inte funnits tidigare och dels att den är destro. Hade hellre sett en vanlig coke. Rolex ska ju vara konservativa och bara ha samma modeller år efter år som de gör små, små förbättringar på. Det är det som gör Rolex till Rolex. Som de håller på nu så liknar de ju Omega…Vad gäller Rolex som upptar 80% av alla posts här så ser jag i ärlighetens namn inte skillnad det som släppts mot det som redan finns, de ser likadana ut som alltid. I år fanns en för vänsterhänta och med lite grön färg, annars känns allt precis som förut.
Jag håller med. MycketFinaste släppet hittills enligt mig.
Uhum...A. Lange & Söhne Richard Lange Minute Repeater
Tja destro o en annan nyans av grönt är väl ingen total revolution men datum på fel sida är genomklappning de luxeSjälv är jag upprörd över att Rolex tog ett för stort steg med nya GMT:n. Dels en ny färg som inte funnits tidigare och dels att den är destro. Hade hellre sett en vanlig coke. Rolex ska ju vara konservativa och bara ha samma modeller år efter år som de gör små, små förbättringar på. Det är det som gör Rolex till Rolex. Som de håller på nu så liknar de ju Omega…
Tourbillon och laserskuret grus som applicerats i boetten. Synd att den är 44 mm, annars hade det ju varit ett givet köp..
TAG Heuer Carrera Tourbillon Nanograph Plasma D'Avant Garde | TAG Heuer®
Discover our new timepiece featuring the innovative Diamant d'Avant-garde technology and a disruptive design. A new way of mastering design and the play of light with material of lab-grown diamonds.www.tagheuer.com
Riktigt coola och spännande tavla! Den avviker mycket från de vanliga Calatrava.
Bara för att det är världsunikt att Hublot släpper en klocka som faktiskt tilltalar mig ens lite grand så får man ju uppmärksamma det lite iaf.
Både isblå och sandbeige av dessa var ju faktiskt riktigt bra. Sen skulle jag ju inte någonsin betala Hublot-priser för dem ( $24,100) men coola var de.
Vet släpptes på W&W, men den är i alla fall hyggligt ny.
Från deras serie 1972.