• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Watches and Wonders 2022 the tråd >>>>>

1648648360270.png

Häftiga, tycker dock inte det såg lika bra ut på handleden. Lite Star Trek över dem. Men kanske är annorlunda IRL.
Ser ut att göra sig bra i en Delorean eller bladeRunner för all del. 80-talsfuturism.

Tourbillon och laserskuret grus som applicerats i boetten. Synd att den är 44 mm, annars hade det ju varit ett givet köp.. 😢

Screenshot_20220330-220933_Instagram.jpg

Bara för att det är världsunikt att Hublot släpper en klocka som faktiskt tilltalar mig ens lite grand så får man ju uppmärksamma det lite iaf.
hublot-integral-ceramic-2.jpg

hublot-integral-ceramic-9.jpg

Både isblå och sandbeige av dessa var ju faktiskt riktigt bra. Sen skulle jag ju inte någonsin betala Hublot-priser för dem ( $24,100) men coola var de.

Bara för att det är världsunikt att Hublot släpper en klocka som faktiskt tilltalar mig ens lite grand så får man ju uppmärksamma det lite iaf.

Både isblå och sandbeige av dessa var ju faktiskt riktigt bra. Sen skulle jag ju inte någonsin betala Hublot-priser för dem ( $24,100) men coola var de.
Lite coola faktiskt. Uranus, Jupiter och Neptunus för en liten kraftigare slant…

Gillar VC:s 222 samt Parmigiani Tonda PF TGMT Rattrapante. Utöver det kändes det skralt än så länge.
Vad gäller Rolex som upptar 80% av alla posts här så ser jag i ärlighetens namn inte skillnad det som släppts mot det som redan finns, de ser likadana ut som alltid. I år fanns en för vänsterhänta och med lite grön färg, annars känns allt precis som förut.

Vad gäller Rolex som upptar 80% av alla posts här så ser jag i ärlighetens namn inte skillnad det som släppts mot det som redan finns, de ser likadana ut som alltid. I år fanns en för vänsterhänta och med lite grön färg, annars känns allt precis som förut.
Själv är jag upprörd över att Rolex tog ett för stort steg med nya GMT:n. Dels en ny färg som inte funnits tidigare och dels att den är destro. Hade hellre sett en vanlig coke. Rolex ska ju vara konservativa och bara ha samma modeller år efter år som de gör små, små förbättringar på. Det är det som gör Rolex till Rolex. Som de håller på nu så liknar de ju Omega…

Själv är jag upprörd över att Rolex tog ett för stort steg med nya GMT:n. Dels en ny färg som inte funnits tidigare och dels att den är destro. Hade hellre sett en vanlig coke. Rolex ska ju vara konservativa och bara ha samma modeller år efter år som de gör små, små förbättringar på. Det är det som gör Rolex till Rolex. Som de håller på nu så liknar de ju Omega…
Tja destro o en annan nyans av grönt är väl ingen total revolution men datum på fel sida är genomklappning de luxe

Tourbillon och laserskuret grus som applicerats i boetten. Synd att den är 44 mm, annars hade det ju varit ett givet köp.. 😢

Screenshot_20220330-220933_Instagram.jpg

Ett givet köp för en Tag Heuer för 1,9 miljoner kronor? :wideyed:

Den första blåa var extremt cool, men skulle man inte tröttna på färgen rätt snabbt. Det blir väldigt mycket isblå med både klocka och länk. Kan inte tänka mig den passar att bära vid måna tillfällen?

Tillbaka
Topp