• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Watches and Wonders 2023 the tråd >>>>>

Med en Rolexnirds logik tackar vi moderskeppet för den miljon….alltså minst……säker det dubbla det….min klocka nu är värd…..

F993C46B-7A47-4F17-84C4-9B34905335F1.jpeg

Att de satte easylink på nya YM i titan känns lite märkligt då de har glidelock på de i guld?

Jag går emot strömmen här och säger att både Tudor och Rolex levererade bra för min personliga smak. Imho stängde Tudor WW nu med sina grymma släpp! Och Rolex släpper äntligen en större Explorer igen! Jag älskar den klocka och designen, men trivs personligen inte med 36mm utan vill ha större. Nu lär ju inte jag få köpa någon av AD i överskådlig framtid, men nu finns det iaf en klocka jag VILL ha 🤗
Kanske försöker skriva upp mig på expy 1 och köper en Tudor BB 39mm ”så länge”

Gillar storleken på BB54 men också den nya kronan och att guldet och den röda triangeln på bezeln är borttaget. 58:an var lite för vintageinspirerad, som att den lajvade vintage. Den nya känns mer balanserad - klassisk design utan att den försöker för mycket att framstå som vintage. Sen kan man ju såklart ha synpunkter på fejknitade länken men den kan jag stå ut med.

Tillbaka
Topp