Han har faktiskt kallat det för läckor i något fall dock.RPR har mig veterligen aldrig påstått att det han postar är riktiga läckor utan endast gissningar som någon gång visat sig stämma..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han har faktiskt kallat det för läckor i något fall dock.RPR har mig veterligen aldrig påstått att det han postar är riktiga läckor utan endast gissningar som någon gång visat sig stämma..
Han har faktiskt kallat det för läckor i något fall dock.
Ödmjukt!Tji fick jag!
Felinformerad av RPR själv...
Vad hände med platinasubben? Det var väl något ljusblått med runda index i någon teaser?
Är 99,9% säker iaf orkar inte leta upp. Är ju minst ett, kanske flera år sedan.Har missat dom isf
Jo men det har han gjort, flera tillfällen.Är 99,9% säker iaf orkar inte leta upp. Är ju minst ett, kanske flera år sedan.
Är 99,9% säker iaf orkar inte leta upp. Är ju minst ett, kanske flera år sedan.
Hehe nej.Inte "läs vad jag skriver" säkert alltså?
Alla klockor borde ha Glidelock. Klockor med länk är dock lättare att få till en bra fit på, jämfört med Oyster Flex. En OF bit kostar minst 4k liksomAtt de satte easylink på nya YM i titan känns lite märkligt då de har glidelock på de i guld?
Är 36 fortfarande kvar i produktion? De adderar bara 40? Annars fick nya 36an inte långt livOkej, Explorer 40 ser ändå bra ut. Kul!
Båda finns kvar.Är 36 fortfarande kvar i produktion? De adderar bara 40? Annars fick nya 36an inte långt liv
Den är kvarÄr 36 fortfarande kvar i produktion? De adderar bara 40? Annars fick nya 36an inte långt liv
Precis lite zenith, långsmala index, tunnare ringar. Sen flört m stålringen kring insert likt 62XXGillar nya Daytona, känns Zenith-aktig.
Undrar vad tusan som gömmer sig på övriga platser i dag- och datumskivorna?Äntligen kan man pussla ihop sin egna Coral…
Tror jag limmar dit lite regnbågsindex också på samma gång.
Kisses... Hugs...Undrar vad tusan som gömmer sig på övriga platser i dag- och datumskivorna?
Ja. Jag kan ju inte vara den enda i världen som inte tycker att +/- 5mm med easylink riktigt räcker. Det är slappt av Rolex att inte fixa något bättre.. andra tillverkare kan ju.Alla klockor borde ha Glidelock. Klockor med länk är dock lättare att få till en bra fit på, jämfört med Oyster Flex. En OF bit kostar minst 4k liksom
Hade varit askoolt om det var en perpetual (eller iaf annual) kalender så den bara visat hjärtat den 14 februari!Undrar vad tusan som gömmer sig på övriga platser i dag- och datumskivorna?
Fattar inte heller, kul klocka men prissättningen är så off att det är löjligt. Snacka om att totalbomba en klocka som skulle kunna bli en ganska bra hit.Är de sjuka i huvet!? kostade inte typ förra generationens ingenjör 40 kkr?
Det är lugnt, det var nog inte så många som trodde det var 100% säkert ändå. Kanske 99%Tji fick jag!
Felinformerad av RPR själv...
Vad hände med platinasubben? Det var väl något ljusblått med runda index i någon teaser?
Precis, 90-talsful.Gillar nya Daytona, känns Zenith-aktig.
Minus Rolex och minus sun burst..Den dagen det kommer en helblå Submariner i stål og SB -urskive er jeg OWG på ordentlig.
Synd att brun inte verkar finnas för stål 41mm, är den endast för two tone everose?Den enda nya tavlan till Dj36 som släpptes i år. Har saknat en brun tavla. Riktigt bra!