Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får kolla med @Fixxxer han vet med all säkerhet
Är det bara bilderna eller är bandhornet längre / större på nya ?Jag tyckte alltid att förra Daytonan såg lite ”mullig” ut och med den nya ser det ut som den har gått igenom en cut phase på några månader för att bli lite nättare. Men även jag föredrar utan metallringen.
Given succé, om det inte vore för det jävla datumet..Tudors Royal (som av ngn konstig anledning inte verkar vara så populär, själv tycker jag att det är riktigt fin) har fått två nya färger. Brun och laxrosa.
Hade hoppats på att de ordnat symmetrin i tavlan, men iom ett nytt urverk verkar denna design snarast vara ett aktivt val.Tycker personligen att förra Daytonan var snyggare . Gillar som sagt inte metallringen
De verkar åtminstone ha fixat symmetri mellan högra och vänstra bandhornen. Har ju sett helt galet utHade hoppats på att de ordnat symmetrin i tavlan, men iom ett nytt urverk verkar denna design snarast vara ett aktivt val.
Skall bli intressant att se en jämförelse mellan nya och förra reffen hursomhelst.
Här har jag missat något. Vad är osymmetriskt?Hade hoppats på att de ordnat symmetrin i tavlan, men iom ett nytt urverk verkar denna design snarast vara ett aktivt val.
Skall bli intressant att se en jämförelse mellan nya och förra reffen hursomhelst.
Gissar på kronotavlorna som är upphöjda och inte matchar index kl 6 och 9Här har jag missat något. Vad är osymmetriskt?
Hoppas inte för jag föredrar nog den gamla isf. Iaf om jag utgår från bilderna.Har ringen på 126610LV fått en annan nyans av grön eller är det bara bilderna?
Förra hemsidan vs nya. Skulle säga att min är mer åt det skogsgröna hållet (som i bilden till vänster).
Samma fenomen med left handed gmtn, så det måste vara bildernaHoppas inte för jag föredrar nog den gamla isf. Iaf om jag utgår från bilderna.
Jag tror det med faktiskt.Samma fenomen med left handed gmtn, så det måste vara bilderna
Tror inte de har ändrat heller. Min upplevs väldigt olika beroende på ljus och vinkelHar ringen på 126610LV fått en annan nyans av grön eller är det bara bilderna?
Förra hemsidan vs nya. Skulle säga att min är mer åt det skogsgröna hållet (som i bilden till vänster).
kom igen nu @Fixxxer - först är du stensäker och kaxig mot andra och nu besviken och ”felinformerad”. Kanske ta lite ansvar för egna ord och en lärdom i ödmjukhet, istället för att skylla på TRP?!Tji fick jag!
Felinformerad av RPR själv...
Vad hände med platinasubben? Det var väl något ljusblått med runda index i någon teaser?
Har ringen på 126610LV fått en annan nyans av grön eller är det bara bilderna?
Rent tekniskt tror jag dock det är rätt stort jämfört med att lacka en Aluring.Svårt att se om det endast är bilden eller om det stämmer med verkligheten, men Rolex har ändrat nyans flertalet gånger på den äldre modellen (icke keramiska) genom åren…så inget stort om dom nu har gjort det även nu…
Samma fenomen med left handed gmtn, så det måste vara bilderna
Det var inget, jämförde nu. GMT:ns ring är helt klart mer "skogsgrön".Jag tror det med faktiskt.
Pilen är ju underbar! Ser ut som någon dragit dit den med penna lite som en anteckning så där bara!Den här Medical/Doctor watch gilla jag från Angelus. Detaljen med olika färger på pulsometerskalan var nice
Har vi något bra nick på OP:n med den nya tavlan?
Håller med! Kul med den mindre dykaren också, den skulle varit trevlig i rött också!Dom här gillas
Behöver inte vara svårare än såPilen är ju underbar! Ser ut som någon dragit dit den med penna lite som en anteckning så där bara!