Samtliga Meteorit tavlor till Daytona
Samt Blå till WG, Choklad till RG.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samtliga Meteorit tavlor till Daytona
När man ser prissättningen från alla Richemontbolag känns Rolex helt plötsligt sjukt prisvärda (för list)
Satan det var kort produktionstidSamtliga Meteorit tavlor till Daytona
Detta är ett väldigt intressant, undra om det kommer vara "platinum"-feature eller om det kommer introduceras på bredare front i framtiden?
Satan det var kort produktionstid
Gick inte så bra med hulk i guld
"Läs vad jag skriver istället" …
Trea på bollen här, känner mig lurad. Det ENDA släppet som var säkertSäkert som döden..
116505 med 2-3 tavlorVilka Rolex blev egentligen discontinued förutom John Mayer?
Ser dock inte Milgauss på hemsidan längre..Samt Blå till WG, Choklad till RG.
Ser dock inte Milgauss på hemsidan längre..
Den kommer säkert tillbaka nästa år eller så.
Njää, 39 var oproportionerlig, 40 kommer med all sannolikhet vara sämreExp1 40mm ser ju faktiskt bra ut...på bild iaf.
Som jag ser finns det inget existensberättigande för något annat än 36mm ExplorerNjää, 39 var oproportionerlig, 40 kommer med all sannolikhet vara sämre
+1 på den!Som jag ser finns det inget existensberättigande för något annat än 36mm Explorer
Vilka Rolex blev egentligen discontinued förutom John Mayer?
Tänkte samma sakLite tråkigt att de stulit designen rakt av från ballongspelet…
Enligt konfiguratorn på hemsidan så har stål soldit stål och platinum glas. Kanske visar fel?
Detta är ett väldigt intressant, undra om det kommer vara "platinum"-feature eller om det kommer introduceras på bredare front i framtiden?
Nu ska du inte vara så negativ bäste @StarMan!Njää, 39 var oproportionerlig, 40 kommer med all sannolikhet vara sämre
Perfekt förstaklocka!Tänkte samma sak
Perfekt för dottern då det är en favorit.
Tycker personligen att förra Daytonan var snyggare . Gillar som sagt inte metallringen
Jag håller absolut med men försökte att vara lite open minded. Ska sluta med detSom jag ser finns det inget existensberättigande för något annat än 36mm Explorer
Finns många saker man bör närma sig med öppet sinne, storleken på Explorer är inte en av demJag håller absolut med men försökte att vara lite open minded. Ska sluta med det
142k i stål, 178k i titan. 40mm*14mm. Bra storlek, galet pris.Fler bilder från WUS
True. Däremot uppfriskande att Tudor vågar göra en dykare i 37mm. Eloge till dem!Finns många saker man bör närma sig med öppet sinne, storleken på Explorer är inte en av dem
Tycker nya är betydligt bättre. Har alltid skarpt ogillat de "bulliga" markörerna. De tunnare kontrastringarna ser mycket bättre ut också imo. Mycket braTycker personligen att förra Daytonan var snyggare . Gillar som sagt inte metallringen
Jag tyckte alltid att förra Daytonan såg lite ”mullig” ut och med den nya ser det ut som den har gått igenom en cut phase på några månader för att bli lite nättare. Men även jag föredrar utan metallringen.Tycker personligen att förra Daytonan var snyggare . Gillar som sagt inte metallringen
Hodinkee bekräftar i sin artikel att det bara är platinum-daytonan som får "exhibition casebac. Jag tror det kommer bli en platinum-feature på sportmodeller, men det är bara min spekulation. Ska bli intressant att se om det är någon skillnad på dekoreringen av urverken stål vs platinum.Enligt konfiguratorn på hemsidan så har stål soldit stål och platinum glas. Kanske visar fel?