Nya daytonan ser ut som en tjockis, daytona sumo typTycker personligen att förra Daytonan var snyggare . Gillar som sagt inte metallringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya daytonan ser ut som en tjockis, daytona sumo typTycker personligen att förra Daytonan var snyggare . Gillar som sagt inte metallringen
Njää, 39 var oproportionerlig, 40 kommer med all sannolikhet vara sämre
Som jag ser finns det inget existensberättigande för något annat än 36mm Explorer
Nu är ni fördomsfulla.+1 på den!
Är de sjuka i huvet!? kostade inte typ förra generationens ingenjör 40 kkr?
Skitsnygg, men svindyr... pass
Ett annat exempel:Måste hålla med, Richemont har spårat ur med prissättning egentligen över hela linjen. Lange är helt löjligt löjligt dyra, VC vattnas rätt bra i ögonen också. Sen ner till JLC som är fantastiska klockor men det går inte till det priset då de inte håller värdet alls, och sen ner till IWC som nu också ska spåra iväg i pris..
Discontinued.Hittar inte Milgauss på hemsidan längre?
Står 40mm iaf så det får vi hoppasNågon som har koll på om Daytonacaset behåller samma storlek som föregångaren?
Något ser ju konstigt ut med den, Känns som den bygger lite för högt på höjden och bezeln är för stor?
Satan vad braHade missat dessa
Någon på Rolex HQ måste ha tagit med sig ungen till jobbet och sedan glömt att låsa datornHade missat dessa
ja ser ut att vara en "kant" får se när det släpps fler bilder!Något ser ju konstigt ut med den, Känns som den bygger lite för högt på höjden och bezeln är för stor?
LekfullNågon på Rolex HQ måste ha tagit med sig ungen till jobbet och sedan glömt att låsa datorn
Japp en klocka för 69k på en sexåring, what could possibly go wrong?!Perfekt förstaklocka!
Skriker @Leben om dennaLekfull
Du har rätt. Jag får ursäkta migNu är ni fördomsfulla.
Jag delar visserligen uppfattningen att det inte behövs någon annan storlek på Explorer än 36mm och att de som vill ha en större klocka har fel av olika anledningar.
Men.. jag tycker ändå den ser bra ut på bilderna. Är försiktigt positiv.
Nja, jag tror att det är Rolex nya designchef som ritat sin första klocka.Någon på Rolex HQ måste ha tagit med sig ungen till jobbet och sedan glömt att låsa datorn
Enda bra släppet? EpiskHade missat dessa
Tji fick jag!Som sagt inte alltid han prickat rätt..
Enda bra släppet? Episk
Ja dom är ju faktiskt nästan alltid roliga också.Väntar med spänning på "Off Catalouge" bitarna..
Han har haft fel förrTji fick jag!
Felinformerad av RPR själv...
Vad hände med platinasubben? Det var väl något ljusblått med runda index i någon teaser?
RPR har mig veterligen aldrig påstått att det han postar är riktiga läckor utan endast gissningar som någon gång visat sig stämma..Tji fick jag!
Felinformerad av RPR själv...
Vad hände med platinasubben? Det var väl något ljusblått med runda index i någon teaser?