Gissar det också!Jag undrar över anledningen till denna ändring.. det torde väl vara för att skydda keramiken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gissar det också!Jag undrar över anledningen till denna ändring.. det torde väl vara för att skydda keramiken?
Tyvärr bara till 36mm Rosé vad det verkar. Jag hade hoppats på nya tavlor till TT-gulguld.. nästa år kanske då…Den enda nya tavlan till Dj36 som släpptes i år. Har saknat en brun tavla. Riktigt bra!
Lär vara design för att göra den mindre framträdande. Även en retroflört.Jag undrar över anledningen till denna ändring.. det torde väl vara för att skydda keramiken?
Jag tycker tvärtom.. Känns helt off, som att det sitter ett boettskydd på som man vill peta bort.11,9mm hög är nya daytonan och här är bättre bild på glasringen. Tycker inte att den stör
Sportig Calatrava
Lär vara design för att göra den mindre framträdande. Även en retroflört.
Jag är kluven. Å ena sidan tyckte jag det var coolt att keramikringen gick ut till kanten.. å andra sidan var den väldigt dominerande.Jag tycker tvärtom.. Känns helt off, som att det sitter ett boettskydd på som man vill peta bort.
Men det är säkert bara en vanesak.
Rolex x Swatch
Om bilden är rättvisande så har ju också tavlan ändrat karaktär rejält så jag skulle gissa att det bara är bilden som ändrats. Min är också mycket mer lik den tidigare bilden men den ändras väldigt mycket beroende på ljus förståsIntressant! Kermit hade väl lite olika färgvariationer mellan åren så det är ju inte omöjligt.
Visste inte först om jag skulle gilla men tycker det ser riktigt bra ut på den där bilden. På svart blir det nog ännu bättre11,9mm hög är nya daytonan och här är bättre bild på glasringen. Tycker inte att den stör
Lär vara design för att göra den mindre framträdande. Även en retroflört.
Lär vara dyrare.Eller för att spara några kronor…
Lär vara dyrare.
Det lär inte vara en billigare lösning.nja, inte så säker på det,,en insert lär väl kunna vara tunnare och mer skyddad med stålbezel mot en helkeramisk ring, men det är ju spekulationer…
Den där tavlan ser inte premium ut… hur tänkte dom nu?Vet inte om någon redan delat men här ser man lite fler emojis eller vad det nu är.
Otroligt bra, vart köper man en sån?Den här Medical/Doctor watch gilla jag från Angelus. Detaljen med olika färger på pulsometerskalan var nice
Jag håller med!Den där tavlan ser inte premium ut… hur tänkte dom nu?
Kan ni tänka er en amerikansk president bära den där?
Såg någon som kallade den ”Rolex Ikea Ball pit”Har vi något bra nick på OP:n med den nya tavlan?
Den där snor jag.
Gör det väl dock, förutom att du inte gillar motivet? Hade kunnat sträcka mig till att stenarna inte tillför skitmycket. Men hade behövt ses irl för att avgöra.Den där tavlan ser inte premium ut… hur tänkte dom nu?
Ja, det kanske är bilden/klippet som är missvisande. Skulle va intressant att se IRL.Gör det väl dock, förutom att du inte gillar motivet? Hade kunnat sträcka mig till att stenarna inte tillför skitmycket. Men hade behövt ses irl för att avgöra.
Enameltavla är ju ballt i modern rolex. Kolla på andra bilder där man ser pusselbitarna bukta ut och bilda en struktur.
Finns fler bilder här.. https://newsroom.rolex.com/watches/new-watches/day-date-36Ja, det kanske är bilden/klippet som är missvisande. Skulle va intressant att se IRL.
Ja, Ivanka TrumpDen där tavlan ser inte premium ut… hur tänkte dom nu?
Kanske här, om du är snabb. Limiterad till 99st…Otroligt bra, vart köper man en sån?