De på andra bilden måste vara bland det absolut dyraste de gjort? Kan inte minnas att jag sett något med mer is på?
Japp dom slår nog 2021 326959TBR som mig veterligen är den dyraste dom gjort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De på andra bilden måste vara bland det absolut dyraste de gjort? Kan inte minnas att jag sett något med mer is på?
Ja, den hade ju knappt några baguetter.Japp dom slår nog 2021 326959TBR som mig veterligen är den dyraste dom gjort.
Jag tänkte mest på bandhornen som är rätt kraftiga på dessa, som förra generationens subbar. Nog för att de var lite klossiga på den tiden men de hade smalare bandhorn.Det du refererar till är nog snarare den formen de hade på 50/60-talet
Allt är väl relativt, jag tycker det känns mer som detta är den fyrkantiga suben utan riktig fasningJag tänkte mest på bandhornen som är rätt kraftiga på dessa, som förra generationens subbar. Nog för att de var lite klossiga på den tiden men de hade smalare bandhorn.
I vilket fall gillar jag modellen så här spontant - de har liksom skruvat ner faux-vintagedesignen ett snäpp. Sen är väl 37mm lite litet på min handled, iaf för en dykare. Inväntar med spänning @Aquaracer2 s rapport.
Är det någon skillnad mot 58an förutom storleken?Imorgon ska jag klämma på dessa. Tror det kan vara riktigt bra.
Är det någon skillnad mot 58an förutom storleken?
Vita siffror på bezeln? Gifter sig inte med faux patina för mig.Är det någon skillnad mot 58an förutom storleken?
Vad olika det kan vara. Jag hade förvisso gärna sett att de helt skippade patinan, men jag blev attraherad av bilderna i vilket fall.Vita siffror på bezeln? Gifter sig inte med faux patina för mig.
Förväntar mig mycket fina bilderoch att du tar med en hem till migImorgon ska jag klämma på dessa. Tror det kan vara riktigt bra.
Ny ja. Trevlig nej. Ewwww
Denna var ny va? Trevlig
Haha är det sunburstaversionen som gör sig påmind?Ny ja. Trevlig nej. Ewwww
Håller också denna högt. Gillar verkligen hur den ändrar datum.
Mitt favoritsläpp hittills.
Jag vet inte men känns överlag helt jävla fel bara. Förra (om den finns kvar vet jag inte men antar inte det) vitguldaren med grå tavla var 10000ggr bättre.Haha är det sunburstaversionen som gör sig påmind?
Verkligen magstarkt... Men den är verkligen ikoniskSamma verk som i Mark XX och andra modeller som kostar hälften dessutom...
Otrolig Santos.. Grönt är skönt
Orimligt stor också eller? Och vad är grejen med litet i på PiLOT?Håller också denna högt. Gillar verkligen hur den ändrar datum.
Nedan såg också trevliga ut. Hade gärna sett stålisen med blå tavla
Dock smått osäker på "citationstecknen" på vardera sida om "Pilot"
De flesta entusiaster är ängsliga flockdjur som återrapar sånt de sugt i sig på klockforum. Typ fejkpatina=fel smakFrågan är om det verkligen säljer så mycket bättre? De flesta "entusiaster" gillar ju inte fejkpatina och den stora massan tror jag inte ens tänker på om det är silver eller guld. Men jag gissar bara och såklart har någon analytiker på Tudor stenkoll på detta
Gillar stålbersionen som inte är Chrono. Jag hade dock föredragit den i 35-38 mm. Men då kanske det hade klassats som en field istället för pilot vilket de inte verkar sikta på.Orimligt stor också eller? Och vad är grejen med litet i på PiLOT?
Vita siffror på bezeln? Gifter sig inte med faux patina för mig.
Vad olika det kan vara. Jag hade förvisso gärna sett att de helt skippade patinan, men jag blev attraherad av bilderna i vilket fall.
Precis, jag hatar vintage-look.Hur menar du? Att du bara inte gillar annan färg än vit på lysmassan eller att de skulle ha matchat färgen på vridringsinlägget? Tycker kontrasten är den enda rätta om man vill skapa en vintage-look, jfr nedan. Ska bli intressant att se i verkligheten iaf, 6536/5508 har ju fördelen av sin nätta boett, vore kul om Tudor fick ordning på det.
Springer du förbi Rolex montern också?Imorgon ska jag klämma på dessa. Tror det kan vara riktigt bra.
Ja 100ggr hittills men tar bilder imorgon hahaSpringer du förbi Rolex montern också?
Inget bokat?Ja 100ggr hittills men tar bilder imorgon haha
Nja, dessa är 40mm. Bandhornen verkar dock bygga lite till, likt en mark XVIII?Orimligt stor också eller? Och vad är grejen med litet i på PiLOT?
Säkert. Även om jag har lika lite förståelse för den