DonaldCliff.KS
Basic
Blir ingen billig historia det där inteKanske här, om du är snabb. Limiterad till 99st…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir ingen billig historia det där inteKanske här, om du är snabb. Limiterad till 99st…
Svinbra. Tolkar det som att den inte har samma case som tribute? Eller?Favorit hittills.
Det där är inte gilt, men gilt är guld....När BB36 äntligen får in-house verk så förstör dom den med Gilt-markeringar istället för guld... Fattar inte att Tudor fortsatt envisas med fejkpatina grejen.
Verkar inte heller gå att få med Oysterlänk enligt hemsidan (även om nya länken säkert är en förbättring rent kvalitetsmässigt).
Och bort med smileytexten såklart som jag tycker gör halva tavlan.När BB36 äntligen får in-house verk så förstör dom den med Gilt-markeringar istället för guld... Fattar inte att Tudor fortsatt envisas med fejkpatina grejen.
Verkar inte heller gå att få med Oysterlänk enligt hemsidan (även om nya länken säkert är en förbättring rent kvalitetsmässigt).
Riktigt fin! Bara att byta ut bandet till något svart kroko så är man hemma. Är det guld eller stål? Svårt att se på bilden.Favorit hittills.
RoséRiktigt fin! Bara att byta ut bandet till något svart kroko så är man hemma. Är det guld eller stål? Svårt att se på bilden.
Mkt bra harmoni imo.Favorit hittills.
för att det säljer?När BB36 äntligen får in-house verk så förstör dom den med Gilt-markeringar istället för guld... Fattar inte att Tudor fortsatt envisas med fejkpatina grejen.
Frågan är om det verkligen säljer så mycket bättre? De flesta "entusiaster" gillar ju inte fejkpatina och den stora massan tror jag inte ens tänker på om det är silver eller guld. Men jag gissar bara och såklart har någon analytiker på Tudor stenkoll på dettaför att det säljer?
När BB36 äntligen får in-house verk så förstör dom den med Gilt-markeringar istället för silver... Fattar inte att Tudor fortsatt envisas med fejkpatina grejen.
Ser oproportionerligt ut mot den integrerade länken. Länken skulle behövt vara bredare för att få en mer symmetrisk känsla.Känns som glasringen är överjävligt bred tyvärr.
Instämmer helt! Riktigt synd. Bjuder på en bild på min BB36 som jag sålde för några år sedan. Kan sakna den ibland!Det är tråkigt att BB36 nu blivit ett ”dress ur” istället för en tool watch. Vet inte riktigt hur dom tänkte där. En OP är ju mer toolig nu.
Ändå stor skillnad på att ha text och tryck i gilt och att "fejkpatinerad" gul lysmassa.Frågan är om det verkligen säljer så mycket bättre? De flesta "entusiaster" gillar ju inte fejkpatina och den stora massan tror jag inte ens tänker på om det är silver eller guld. Men jag gissar bara och såklart har någon analytiker på Tudor stenkoll på detta
Tvivlar på att de skulle fortsätta ta fram och tillverka fler fejkpatinerade modeller om de inte sålde bra..Frågan är om det verkligen säljer så mycket bättre? De flesta "entusiaster" gillar ju inte fejkpatina och den stora massan tror jag inte ens tänker på om det är silver eller guld. Men jag gissar bara och såklart har någon analytiker på Tudor stenkoll på detta
Snygga, men j**ligt mycket maxicase-feeeling. Speciellt på gummiImorgon ska jag klämma på dessa. Tror det kan vara riktigt bra.
Gissar att Silberstein var långt före Swatch. Den jag postade är från 2015 vill jag minnas. Undrar vem som var först av alla. Gissar att någon fransman gjorde det 1969 i en klocka av grön plast.Alain Silberstein var också tidigt ute när det kom till att skoja till det i dag-fönstret.
Du får vara glad att de inte har fejkad spider-dial iaf..När BB36 äntligen får in-house verk så förstör dom den med Gilt-markeringar istället för silver... Fattar inte att Tudor fortsatt envisas med fejkpatina grejen.
Faktiskt en Rolex som jag skulle kunna tänka mig köpa, gärna i en mindre storlek. Aldrig känt ett köpsug till Rolex förrän nu.Den verkar komma i fler storlekar.
Ja dom är ju faktiskt nästan alltid roliga också.
Snygga, men j**ligt mycket maxicase-feeeling. Speciellt på gummi
Då får du återkomma med en mini recension och första intryck. Ta mycket bilder också .Imorgon ska jag klämma på dessa. Tror det kan vara riktigt bra.
Megaisade daytonas och gmt?Och mycket riktigt bangers
Det du refererar till är nog snarare den formen de hade på 50/60-taletSnygga, men j**ligt mycket maxicase-feeeling. Speciellt på gummi
Megaisade daytonas och gmt?
De på andra bilden måste vara bland det absolut dyraste de gjort? Kan inte minnas att jag sett något med mer is på?Länkade dig via IG
Lär det vara. Båda TRU var ju sinnessjuka.De på andra bilden måste vara bland det absolut dyraste de gjort? Kan inte minnas att jag sett något med mer is på?