Avslutar med riktig middag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
grym rapportering , uppskattas !!!Va fan jag har ju tagit +30 bilder på klockor det är kneg som gäller här
Snyggt från JLC. Duometre Quantieme Lunaire.![]()
Den där är en masterpiece!
Rent estetiskt tycker JLCs släpp var de bästa.Snyggt från JLC. Duometre Quantieme Lunaire.![]()
Deras bästa IMHO!
Vilken ref är det på den Breitlingen?
Jättestor?En Santos ?
![]()
Vilken ref är det på den Breitlingen?![]()
Ruskigt snygg! Tack så mycketDen kom för ett par år sedan (när Kern designa om Premier för andra gången). Riktigt vass. Här finns mer info.
![]()
Premier B25 Datora 42 - AB2510201K1P1 | Breitling
Discover the Breitling Premier B25 Datora 42 in a combination of stainless steel, a copper dial and a alligator leather strap. Shop now!www.breitling.com
Vill man spara lite pengar och/eller föredrar ett lite enklare urverk så kom det nyligen en liknande fast med "bara" vanlig kronograf.
![]()
Den är inte dum alls den heller!Den kom för ett par år sedan (när Kern designa om Premier för andra gången). Riktigt vass. Här finns mer info.
![]()
Premier B25 Datora 42 - AB2510201K1P1 | Breitling
Discover the Breitling Premier B25 Datora 42 in a combination of stainless steel, a copper dial and a alligator leather strap. Shop now!www.breitling.com
Vill man spara lite pengar och/eller föredrar ett lite enklare urverk så kom det nyligen en liknande fast med "bara" vanlig kronograf.
![]()
![]()
Inväntar med spänning att få se rubinlänken…
Barbie daytona, mkt bra
Vad innebär off-catalog? Är det bara kändisar som kan köpa dessa?Barbie daytona, mkt bra
Ja det ska mycket till. Få exemplar.Vad innebär off-catalog? Är det bara kändisar som kan köpa dessa?
Den där rosa Daytonan var ju magisk..Ja det ska mycket till. Få exemplar.
Breitling är dem bästa.Den där är en masterpiece!
Magisk klocka du har där!Även jag är på plats!
![]()
Tudors helguldare, tyvärr är priset så offVad var bäst iår?
Kanske är det mitt klockintresse som är på dekis, men inget skapade ha-begär detta år.
Jag gillade 58 GMT.Vad var bäst iår?
Kanske är det mitt klockintresse som är på dekis, men inget skapade ha-begär detta år.
Till och med de alltid cheerleadande klockbloggarna fick ju säga öppet iår att i stort sett alla märken erkänner att marknaden är stendöd och därför sparar man på krutet till nästa år eller senare då det kan ge utdelning att komma med starka nyheter. Mässor är ju på det viset vissa år.Vad var bäst iår?
Vad anser du hade varit ”rimligt”?Tudors helguldare, tyvärr är priset så off
Två superstarka kort i den och helsvart BB 41 mm var väl mässans starkaste släpp. Inte många, men i grunden riktigt vassa kommersiella kort från Tudor.Jag gillade 58 GMT.