Tonda Platinum skeleton
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej annan boett och mkt bättre. Jag har 17,5 handled. Kanske 17,7 på mässan mtp värme och konstant salongs…Jag gillar tydligen jeansklockor. Det visste jag inte innan detta släpp. Är den där worldtimern också för stor (som alla modena calatrava) eller?
Aha ja det låter rimligt. Ser nästan ut som att årsvisningen och månfasen ligger i det vita lagret och att det ligger en glastavla ovanpå?
Riktigt bra. Hoppas man får se den live nån gång
Möte imorgon vid 12 de har släppt några härjiga dykare tror jag@Aquaracer2
Inget från Zenith?
Ursäkta en dum fråga men kan vem som helst boka möte och få en genomgång?Möte imorgon vid 12 de har släppt några härjiga dykare tror jag
Mässan är öppen för allmänheten från lördag. Alla som är där nu har en VIP inbjudan, är i branschen eller är press/media av något slag.Ursäkta en dum fråga men kan vem som helst boka möte och få en genomgång?
Tack, tänkte det hade blivit lite svårt att få till möten med ALLA.Mässan är öppen för allmänheten från lördag. Alla som är där nu har en VIP inbjudan, är i branschen eller är press/media av något slag.
Tvärt om! Kom knappt in i fjol.Ursäkta en dum fråga men kan vem som helst boka möte och få en genomgång?
Mmm baggar
Är det bara jag eller har bandet börjat spricka från vänster bandhorn och in mot mitten??
Tycker jeansen är nice!Jeans och disco
Sjukt nog jag medKan inte hjälpa det...men jag gillar jeans PP'n!
Är ju ett litet jack i skinnet för deras quick-release. Praktiskt men inte så elegant.Är det bara jag eller har bandet börjat spricka från vänster bandhorn och in mot mitten??
Så sjukt korkat. Har de inte sett vad resten av världen gör?Är ju ett litet jack i skinnet för deras quick-release. Praktiskt men inte så elegant.
Jag har inte hängt med så bra gällande quick-release, vad gör resten av världen?Så sjukt korkat. Har de inte sett vad resten av världen gör?
Så sjukt korkat. Har de inte sett vad resten av världen gör?
Reptilstenen är koolare.
Känns som allt är quick-release nu?Jag har inte hängt med så bra gällande quick-release, vad gör resten av världen?
Jag har inte hängt med så bra gällande quick-release, vad gör resten av världen?
Den är fin på riktigt, visste inte den fanns i vitguld?Denna då
Och gulguld men det var horhus på photo shoot så hann inte fotaDen är fin på riktigt, visste inte den fanns i vitguld?
PlatinumDen är fin på riktigt, visste inte den fanns i vitguld?
Därför jag skrev vitguld med frågetecken. Index såg svarta ut, men ser nu när jag jämför kronografsekunden att du har rätt, den är i platina.Platinum
Och jag svarade bara på din frågaDärför jag skrev vitguld med frågetecken. Index såg svarta ut, men ser nu när jag jämför kronografsekunden att du har rätt, den är i platina.
Hur kändes dykarna, ser feta ut!
Var lite informationsfattigt då bilden lurades och ditt svar var det självklara. Men du har såklart rätt, du svarade på frågan och det ser ut som du hade rätt.Och jag svarade bara på din fråga