Glömde svara att den är PTDen är fin på riktigt, visste inte den fanns i vitguld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glömde svara att den är PTDen är fin på riktigt, visste inte den fanns i vitguld?
Då tar jag tillbaka mitt godkännande, index är inte bra. Index såg svarta ut på din bild. Gulguld klart bättre.Glömde svara att den är PT
Ska lösa en bild på denDå tar jag tillbaka mitt godkännande, index är inte bra. Index såg svarta ut på din bild. Gulguld klart bättre.
Hur läser man av tiden?Van Cleef är grymma
Man trycker på knappen så flyger fjärilarna runt och blommorna svajar i vinden i 12 sekunder…
![]()
Det har man mobilen till givetvisHur läser man av tiden?![]()
LitenGröning
![]()
Den funktionen har jag väntat hela livet på!Van Cleef är grymma
Man trycker på knappen så flyger fjärilarna runt och blommorna svajar i vinden i 12 sekunder…
![]()
Är det utförsäljning på alla testprodukter sista dagen ?Gröning
![]()
Så elegant...Denna då
![]()
En del har det mer än bra!Här är mässvattnet
![]()
Va fan jag har ju tagit +30 bilder på klockor det är kneg som gäller härEn del har det mer än bra!
Det är bara avundsjukan som lyser igenom från mitt håll...ren och skär avundsjuka!Va fan jag har ju tagit +30 bilder på klockor det är kneg som gäller här
Lär ju vara rätt skönt såsig i huvudet efter ett tag haha? Ni kollar fan på mycket bitar..Va fan jag har ju tagit +30 bilder på klockor det är kneg som gäller här
@Leben klipper mig om jag inte postarStort tack för bilderna och uppdateringarna @Aquaracer2 . Känns gött att vi här på klocksnack har vår egna insideman!
Inte mer än på hemmaplan sås året omLär ju vara rätt skönt såsig i huvudet efter ett tag haha? Ni kollar fan på mycket bitar..
Jag är bra på att surra men inte så braÄr det utförsäljning på alla testprodukter sista dagen ?kan tänka mig den där om du kan deala till dig den med 90% rabatt
Deras revival a3648 tyckte jag var riktigt uppiggande! Kul släpp
Vilka styggelser till dykare
Riktiga godbitar!Well, 3000 inlägg senare besöker man WaW. Panerai var bland de bästa som visades. De har mycket trevliga saker som kommer under året. Här är några bilder på det som fick fotograferas. Läger upp på fler roliga saker senare.
Märkena som är på plats:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()