Submariner på jubilee alltså?Spännande teaser från Rolex
En stål iaf...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Submariner på jubilee alltså?Spännande teaser från Rolex
En stål iaf...
Ja det är väl mer oväntat än en ny färg på GMTSubmariner på jubilee alltså?
Milgauss på jubilee!!Submariner på jubilee alltså?
Finns på Daytona och YMOysterflex med justering, har vi sett det tidigare? Kanske en sub på gummi?
Det där var intressant. Som andra tillverkar gör med brons. Men har väldigt svårt att se brons från RAvvikande bakboett
Avvikande bakboett
Kan vara en Deep-Sea i helguld. Den har titanbakboett. Tror inte heller på brons.Det där var intressant. Som andra tillverkar gör med brons. Men har väldigt svårt att se brons från R
Kan vara en Deep-Sea i helguld. Den har titanbakboett. Tror inte heller på brons.
Kronan the unexpected osv.Den här då? 18K DJ?
1908 i Platinum kanske?Blandad kompott i den videon.
twinlock & vitguld
Subdial men månfas?
Ny 1908
Milgauss guld/vitguld på jubileeKronan the unexpected osv.
Kronan. Vänster.Milgauss guld/vitguld på jubilee
Jo det ser jag men vill ändå gissa Milgauss.Kronan. Vänster.
Tvåtons rosésub eller aprikos/ljusblå ring till GMT?Spännande teaser från Rolex
En stål iaf...
HAHA fyfan, jag garva så jag kissa på mig när jag läste dettaSwatch nasar en nysläppt colab med Breguet gjord av trolldeg ur bakluckan på en Piagio utanför mässområdet och hoppas att någon ska orka bry sig.
Men om det är bilden med guld och jubileelänk. Den har väl inte kronan på vänster sida? Inte om man ser hur låset är placerat? Eller så är det något jag missarKronan. Vänster.
Edit: Precis lärt mig idag av @Aquaracer2 att det finns en vintage lefty, rose DJ..
Jodå kronan sitter på höger sida på bilden.Men om det är bilden med guld och jubileelänk. Den har väl inte kronan på vänster sida? Inte om man ser hur låset är placerat? Eller så är det något jag missar
Bör vara höger sett till claspens positionering?
Vänster sida? Eller är jag hjärndöd hur ett lås sitter?
Ja, jag som är för trög. Och efter att ha hört och googlat på lefty-Rose DJ så…Bör vara höger sett till claspens positionering?