Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Färger verkar komma och gå lite i tysthet. Den mintgröna dök liksom bara upp på hemsidan för DJ, först på 31:an under 2021.Är väldigt nyfiken på vad Rolex kommer med för nyheter. De har ju all möjlighet i världen att släppa allt möjligt men gissningsvis någon ny färgkombination bara. Kommer nyheterna imorgon?
Jag tror att de färgglada kommer att försvinna imorgon, eventuellt att celebration är kvar ett tag till. (Ska tilläggas att jag trott detta sedan årsskiftet 22-23 och ännu mer sedan celebration kom, så jag har förmodligen fel igen )Möjligt att jag är sen på bollen men såg att Rolex nu endast har OP i lackerade tavlor + celebration dail i 36/41mm kvar på hemsidan. Vill man ha 28, 31 eller 34 så är det nu endast Sunburst som gäller.
Edit: För 41mm i de lackerade är det nu endast celebration och grön kvar. De rosa lackerade är också borta.
Ser ut som det. Och ser ut som 1908. Just den modellen känns som en vettig kanvas om de bestämmer sig för att köra ut lite komplikationerÄr det en Guilloche på rolexen? Kan bli riktigt bra! Vore kul om de försökte sig på lite mer komplikationer osv
Kan det vara Sub med jubilee? Inte för att jubilee känns särskilt troligt, men inga polerade bandhorn, samt expect the unexpected
Edit: bezel-tänderna ser dock ut som GMT
Är väl inte jättekonstigt att den mest kända och populära tillverkaren som brukar ha mest hemlighetsmakeri omtalas i en spekulationstråd dagarna innan release?Tog inte många inlägg för att tråden ska bli ytterligare en rolextråd
Tycker bandhorn är väldigt lika gmt dvs inte som subKan det vara Sub med jubilee? Inte för att jubilee känns särskilt troligt, men inga polerade bandhorn, samt expect the unexpected
Edit: bezel-tänderna ser dock ut som GMT
Vad är du mest taggad på? Själv är jag spänd på IWC, mkt diffusa teasers på insta. Alltid kul att se vad Bell & Ross släpper också.Tog inte många inlägg för att tråden ska bli ytterligare en rolextråd
Mkt youtube, annars hemsidan. Vissa tillverkare har livesändningar på Instagram.Utöver Rolex ska det bli kul att följa VC och framförallt om de gör något med 222.
Grand Seiko, Cartier och Moser kommer följas lite extra. På tal om det hur följer ni bäst eventet?
Hemsidor, bloggar, sociala medier, Youtube osv kom gärna med tips på hur man följer på bästa sätt!
Kommer även på Jubbe som alternativ
Ja!Ska jag kasta in fler bilder?
Vad är det där för nått? Enda som fångade min uppmärksamhet, resten var ju riktiga sömnpiller.
Vad är det där för nått? Enda som fångade min uppmärksamhet, resten var ju riktiga sömnpiller.
Kan hända att han fått en fin lapp som säger att det är sista dagenBoom...
Undra om Ralf som sköter digital signage på Rolex jobbar kvar imorgon?