• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Watches and Wonders 2024 the tråd >>>>>

Tror man det kan släppas en mindre 38mm iteration av submarinern så småningom?Tänker på Tudor. Såklartt inte i år men har ni som nyttjar instagram o dyl sett att det spekuleras om detta någonstans?

Ser det inte ut som ett mindre lås än modern sub på helguldaren?

Skarpsynta användare på TRF tyckte sig se glidelock på GMT. Där snackar vi game changer

IMG_6374.jpeg
Kan det vara Sub med jubilee? Inte för att jubilee känns särskilt troligt, men inga polerade bandhorn, samt expect the unexpected 😉

Edit: bezel-tänderna ser dock ut som GMT

Hade varit häftigt att se en submariner i titan som den nya i YM med proportionerna av de 5 siffriga. En grym färg på ringen och grym urtavla

Antar att Vi har ett antal KS-medlemmar som ska spendera kommande vecka på Watches & Wonders.
Vore riktigt trevligt om Ni kan posta lite egna bilder och kommenterar från mässan i denna tråden.
Själv så får jag snällt sitta på läktaren och titta på, men nästa år…. Då j**lar är det min tur.

Antar att Vi har ett antal KS-medlemmar som ska spendera kommande vecka på Watches & Wonders.
Vore riktigt trevligt om Ni kan posta lite egna bilder och kommenterar från mässan i denna tråden.
Själv så får jag snällt sitta på läktaren och titta på, men nästa år…. Då j**lar är det min tur.
Jag och en polare kommer att åka ner, planerar samla så mycket som möjligt på hemsidan med bilder och grejer håll koll där men ska försöka posta lite bilder här också.

Jag och en polare kommer åka ner i år och spana in mässan. Första gången för mig och blir tisdag, onsdag och kanske lite på torsdag. Har ni som är lite mer rutinerade tips tas de gärna emot, annars för er som vill följa ska jag försöka hålla hemsidan uppdaterad efter de möten osv vi haft på plats.

Möjligt att jag är sen på bollen men såg att Rolex nu endast har OP i lackerade tavlor + celebration dail i 36/41mm kvar på hemsidan. Vill man ha 28, 31 eller 34 så är det nu endast Sunburst som gäller.
Edit: För 41mm i de lackerade är det nu endast celebration och grön kvar. De rosa lackerade är också borta.

Möjligt att jag är sen på bollen men såg att Rolex nu endast har OP i lackerade tavlor + celebration dail i 36/41mm kvar på hemsidan. Vill man ha 28, 31 eller 34 så är det nu endast Sunburst som gäller.
Edit: För 41mm i de lackerade är det nu endast celebration och grön kvar. De rosa lackerade är också borta.
Något slags underhåll pågår. Nu finns 31mm igen med lackerade tavlor…… nåväl den som lever får se.

28 och 34 har aldrig funnits med stellatavlor. Endast sunburst.

Tillbaka
Topp