Haha, jag köpte det rakt av tills det blev ifrågasatt…Ja, jag som är för trög. Och efter att ha hört och googlat på lefty-Rose DJ så…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jag köpte det rakt av tills det blev ifrågasatt…Ja, jag som är för trög. Och efter att ha hört och googlat på lefty-Rose DJ så…
Fick verkligen tänka till med bilden framför mig.Haha, jag köpte det rakt av tills det blev ifrågasatt…
Haha jag blev hyfsat förvirrad ett tag där och fick dubbelkolla på min datejustFick verkligen tänka till med bilden framför mig.
Kan det vara Sub med jubilee? Inte för att jubilee känns särskilt troligt, men inga polerade bandhorn, samt expect the unexpectedSer det inte ut som ett mindre lås än modern sub på helguldaren?
Skarpsynta användare på TRF tyckte sig se glidelock på GMT. Där snackar vi game changer
Kan det vara Sub med jubilee? Inte för att jubilee känns särskilt troligt, men inga polerade bandhorn, samt expect the unexpected
Edit: bezel-tänderna ser dock ut som GMT
Håller med, GMT med jubillelänk, troligtvis Coke , men hoppas på nåt oväntat, typ:Jag tycker också det liknar GMT lugs mera än sub, och jubilee gör nog att GMT känns mera sannolikt.
Hade du tagit i den klockan med tång om det inte var en rolex?Håller med, GMT med jubillelänk, troligtvis Coke , men hoppas på nåt oväntat, typ:
Vad är syftet med de runda urfasningarna på undersidan av bandhornen? Nytt påfund för ädelmetaller? Fäste för länkverktyg?Den här då? 18K DJ?
I samarbete med Adidas?Håller med, GMT med jubillelänk, troligtvis Coke , men hoppas på nåt oväntat, typ:
Bra fråga, jag kollade bara snabbt först och tänkte nog att det var stämplar.Vad är syftet med de runda urfasningarna på undersidan av bandhornen? Nytt påfund för ädelmetaller? Fäste för länkverktyg?
Jaja det är stämplar. Helt riktigt.Bra fråga, jag kollade bara snabbt först och tänkte nog att det var stämplar.
Får nog ta tillbaka DJ på denna också. Känns mer skyd. Finns väl inte rosé på jub där?
Jag och en polare kommer att åka ner, planerar samla så mycket som möjligt på hemsidan med bilder och grejer håll koll där men ska försöka posta lite bilder här också.Antar att Vi har ett antal KS-medlemmar som ska spendera kommande vecka på Watches & Wonders.
Vore riktigt trevligt om Ni kan posta lite egna bilder och kommenterar från mässan i denna tråden.
Själv så får jag snällt sitta på läktaren och titta på, men nästa år…. Då j**lar är det min tur.
Håller med, GMT med jubillelänk, troligtvis Coke , men hoppas på nåt oväntat, typ:
Går rykten om en "Fanta" nu....
Jag skjuter fan huvudet av mig om de släpper en sån där.Går rykten om en "Fanta" nu....
Spontant vill man ju tro att svart och röd ligger närmre till hands.Baserat på ett patent Rolex skickat in:
Have fun!Jag och en polare kommer att åka ner, planerar samla så mycket som möjligt på hemsidan med bilder och grejer håll koll där men ska försöka posta lite bilder här också.
BjörklövenHade du tagit i den klockan med tång om det inte var en rolex?
Potatismos.Jag skjuter fan huvudet av mig om de släpper en sån där.
Något slags underhåll pågår. Nu finns 31mm igen med lackerade tavlor…… nåväl den som lever får se.Möjligt att jag är sen på bollen men såg att Rolex nu endast har OP i lackerade tavlor + celebration dail i 36/41mm kvar på hemsidan. Vill man ha 28, 31 eller 34 så är det nu endast Sunburst som gäller.
Edit: För 41mm i de lackerade är det nu endast celebration och grön kvar. De rosa lackerade är också borta.
28 och 34 har aldrig funnits med stellatavlor. Endast sunburst.Möjligt att jag är sen på bollen men såg att Rolex nu endast har OP i lackerade tavlor + celebration dail i 36/41mm kvar på hemsidan. Vill man ha 28, 31 eller 34 så är det nu endast Sunburst som gäller.
Edit: För 41mm i de lackerade är det nu endast celebration och grön kvar. De rosa lackerade är också borta.