Väldigt cool är den!Haha hur missade jag den? Tack iaf![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt cool är den!Haha hur missade jag den? Tack iaf![]()
3 mille plus?Bäst hittills
![]()
Inte så bra om man faktiskt vill veta vad klockan ärBäst hittills
![]()
Vilken grönsak hade du velat att Rolex gör en urtavla av då?Det ligger nog något i det du säger, för jag gillar varken urtavlan eller avokado…
OM den skall kunna tävla mot RO måste den vara dyr.Mycket färg (kul) och bling (förtar lite känslan hos märket) från Rolex. Obegripligt pris på Land-Dwellern, på en klocka som andas dålig fantasi på design, även för att vara från Rolex. Spännande med nya verket.
180 chf + vat3 mille plus?
iPhoneInte så bra om man faktiskt vill veta vad klockan är![]()
Japp men finns inte så mycket info än. Kolla in cartier trådenHar cartier släppt en liten santos? Dykt upp på min Instagram feed men inte kunnat hitta någon info online.
@Epicure.watches gjorde ett schysst inlägg i Cartiertråden om deras släppHar cartier släppt en liten santos? Dykt upp på min Instagram feed men inte kunnat hitta någon info online.
Sant men jag tycker verkligen inte den är en konkurrent, och tror inte många ser den som det heller faktiskt.OM den skall kunna tävla mot RO måste den vara dyr.
Tror du överskattar folk, men ska bli intressant att se hur het den blir.Sant men jag tycker verkligen inte den är en konkurrent, och tror inte många ser den som det heller faktiskt.
Lite för lik den variant som Tudor har, som ser snarlik ut men som kostar otroligt mycket mindre.
Fin bild. Men kontaminerad mat?![]()
W&W levererar…![]()
Tänk nyponsoppa.Vilken grönsak hade du velat att Rolex gör en urtavla av då?
Lite samma mamma?Hittade mässans bästa släpp, som få verkar prata om. Förstår att det är en vattendelare men den är helt i linje med vad som tilltalar mig.
![]()
SLGC009G | Grand Seiko
Grand Seiko official site. Made by hand for those who value perfection. Grand Seiko raises the pure essentials of watchmaking to the level of art.www.grand-seiko.com
Förstår hur du tänker. Kan tänka mig att den GS:en inte kommer tilltala många men de som gillar den kommer göra så skarpt.
Hmm....jag gillar verkligen GS men det där monstret kommer nog bli svårsålt i andra hand. En klocka man får gifta sig med helt enkelt....Hittade mässans bästa släpp, som få verkar prata om. Förstår att det är en vattendelare men den är helt i linje med vad som tilltalar mig.
![]()
SLGC009G | Grand Seiko
Grand Seiko official site. Made by hand for those who value perfection. Grand Seiko raises the pure essentials of watchmaking to the level of art.www.grand-seiko.com
Håller med. Desto bättre för oss som gärna plockar upp en lite senareHmm....jag gillar verkligen GS men det där monstret kommer nog bli svårsålt i andra hand. En klocka man får gifta sig med helt enkelt....
Absolut älskar den här typen av marknadsföring!
Jag gillar den!Förstår hur du tänker. Kan tänka mig att den GS:en inte kommer tilltala många men de som gillar den kommer göra så skarpt.
Tänker mig lite som denna klassiker, fast några magnituder dyrareFörstår hur du tänker. Kan tänka mig att den GS:en inte kommer tilltala många men de som gillar den kommer göra så skarpt.