Tack för snabb leverans! Tropic på SPB143
Snyggt! Den bilden lånar jag gärna till Instagram för inspiration.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för snabb leverans! Tropic på SPB143
Finns det någon kod för oss klocksnackare? Missade precis CYBER2020.För de som missade BLACK WEEK under förra veckan har ni nu chansen idag under CYBER MONDAY. Rabattkod CYBER2020 för 20 % rabatt på allt.
Finns det någon kod för oss klocksnackare? Missade precis CYBER2020.
Snyggt! Vet du om dessa gummin passar till boetten på Tudor Black Bay 36 ?Nyheter i butiken är gummi curved i 19mm. Finns i färgerna blå och svart. Det blåa gummit finns även i 20mm.
Snyggt! Vet du om dessa gummin passar till boetten på Tudor Black Bay 36 ?
Ok tack det kan vara värt ett test.Det kan jag tyvärr inte svära på att det gör men skulle du se att det inte passar är det bara att skicka det i retur. Chansen att det passar är dock stor med tanke på att gummit i 20mm passar många olika klockor.
Ok tack det kan vara värt ett test.
Det är 19mm varianten jag behöver.
Beställde Tropic gummit och har använt det ett par veckor. Det var riktigt bra. Mjukt och följsamt, känns som att det är samma kvalitet som på betydligt dyrare band. Om jag ska komma med lite konstruktiv feedback så skulle bandstiften som följer med varit något tjockare då de glappar en aning i bandet. Jag hade tjockare liggandes och då uppstod inget glapp.
Använde dock med de stift som skickades med i ett par dagar, glappet upplevs endast när man inte har klockan på armen, så när man bär klockan är det inte ett problem
Kommer lätt att beställa ett gäng till av dessa tropic!
Tack o bock för detLänkar de två färgerna till dig. Se bara till att välja rätt storlek. Rabattkoden ”KS2020” ger dig 15 % rabatt.
https://watchwear.se/produkt/gummi-curved-svart/
https://watchwear.se/produkt/gummi-curved-bla/
Fick hem ett mockaband, blev bra till speedyn!
Vågar man hoppas att det kommer en "KS2021" ?
/J
Nytt gummi med curved end från @watchwear Mycket nöjd med leverans och armbandet!
Sitter riktigt bra! Beställde idag det röda!
Nytt gummi med curved end från @watchwear Mycket nöjd med leverans och armbandet!
Snygga!Nyheter i butiken är gummi curved i 19mm. Finns i färgerna blå och svart. Det blåa gummit finns även i 20mm.
Snyggt! Du har inget gummi so man kan sätta egen clasp på?Nyheter i butiken är gummi curved i 19mm. Finns i färgerna blå och svart. Det blåa gummit finns även i 20mm.
Snygga!
Snyggt! Du har inget gummi so man kan sätta egen clasp på?
Nej det har jag tyvärr inte men har tittat på det så det lär så småningom dyka upp i sortimentet.
Har du något roligt till en 214270 @Feskarn? Länk är ju bäst men kanske skulle vara roligt att testa något.