• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Watchwear.se

Tack för snabb leverans! Tropic på SPB143

E7EC9962-8317-4394-B2EB-C2E92F274060.jpeg

Snyggt! :) Den bilden lånar jag gärna till Instagram för inspiration.

Några nyheter i butiken är att Gummi "Quick" nu även finns i 18mm och vi har fått hem en leverans av Marine Nationale NATO i lite blandade färger.
Som vanligt gäller rabattkoden "KS2020" för 15 % rabatt. :)

56C1AFD7-B6C7-4AFC-9E8D-7692E9CF1882.JPG

Snyggt! Vet du om dessa gummin passar till boetten på Tudor Black Bay 36 ?

Det kan jag tyvärr inte svära på att det gör men skulle du se att det inte passar är det bara att skicka det i retur. Chansen att det passar är dock stor med tanke på att gummit i 20mm passar många olika klockor.

Beställde Tropic gummit och har använt det ett par veckor. Det var riktigt bra. Mjukt och följsamt, känns som att det är samma kvalitet som på betydligt dyrare band. Om jag ska komma med lite konstruktiv feedback så skulle bandstiften som följer med varit något tjockare då de glappar en aning i bandet. Jag hade tjockare liggandes och då uppstod inget glapp.

Använde dock med de stift som skickades med i ett par dagar, glappet upplevs endast när man inte har klockan på armen, så när man bär klockan är det inte ett problem :)

Kommer lätt att beställa ett gäng till av dessa tropic!

Beställde Tropic gummit och har använt det ett par veckor. Det var riktigt bra. Mjukt och följsamt, känns som att det är samma kvalitet som på betydligt dyrare band. Om jag ska komma med lite konstruktiv feedback så skulle bandstiften som följer med varit något tjockare då de glappar en aning i bandet. Jag hade tjockare liggandes och då uppstod inget glapp.

Använde dock med de stift som skickades med i ett par dagar, glappet upplevs endast när man inte har klockan på armen, så när man bär klockan är det inte ett problem :)

Kommer lätt att beställa ett gäng till av dessa tropic!

Ja det är kanske en lite tunnare modell av bandstift som kan upplevas lite olika beroende på vad det är för band. :)

Har funderat på att ta in lite olika tjocklekar på bandstift att ha i butiken.

Har du något roligt till en 214270 @Feskarn? Länk är ju bäst men kanske skulle vara roligt att testa något.

Gummi med ”curved ends” ser ju jäkligt trevligt ut på modellen men du kanske mer är ute efter ett läder? Tycker att senaste modellen med ”quick release”-bandstift är trevlig.

Här i mörkbrunt:

DBADDEA0-0AFF-42B1-B32E-AE2093ED4116.jpeg

Annars finns det ju en hel del olika färger på läder att välja på i annan modellHär läder och läder ”vintage”.

6EB8CD7C-7877-4F24-8031-48C3C0536F86.jpeg

Här ser man skillnaden på vanligt svart läder och svart läder ”vintage”. :)

DCA0913D-E0D4-4949-902F-FDDCB3BDE048.jpeg

Tillbaka
Topp