Är bergeonmejslarna raka nedtill eller rundade? Svårt se på bilderna. Behöver justera mitt jubilee
Raka skulle jag nog säga om jag fattat din fråga rätt.
Här ser du även bladet i profil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är bergeonmejslarna raka nedtill eller rundade? Svårt se på bilderna. Behöver justera mitt jubilee
Tack!Raka skulle jag nog säga om jag fattat din fråga rätt.
Kom idag! Länken justerad. SuveräntRaka skulle jag nog säga om jag fattat din fråga rätt.
Ser jättebra ut!SPB143 på tropic. Tycker det ser helrätt ut.
Hej,Hej igen,
Tänkte beställa mig ett Canvas snart. Fråga ang "Canvas Premium Svart" - På just den produkten ser det ut att vara två olika modeller. En med platt ände och en med spetsig, och även spännena är olika. Vilken är det som gäller?
Allt gott!
Många leverantörer skriver tyvärr bara silikon som material men det finns ju uppenbarligen en uppsjö av olika gummiblandningar.Ser jättebra ut!
Förresten är tropic gummit gjort an natur gummi eller silicon? @Feskarn
@Feskarn ingen mejsel 2mm Bergeon 30081 ? Sett den rekommenderad till Omegas länkskruvar.
Länk till länken? höhö.
En snabb fråga, hur tjockt är detta gummit närmast boetten?
Gummi - Brun - Watchwear.se
Gummi med bandstift av “quick release”-typ där verktyg inte krävs för byte av band. Bredd: 18mm/ 20mm / 22mm Längd: 70mm + 115mm / ca 75mm + 115mm Bredd vid spänne: 16mm / 18mm / 20mmwatchwear.se
Ser ganska tjockt ut, på ett positivt sätt
@Feskarn hur är kvaliten på våffelbandet?
@Feskarn Snygg sida och bra jobbat! Lite off topic kanske men jag som är ny här och är lite nyfiken på vem du är? Är hemsidan ett sidointresse eller ditt heltidsjobb? Skulle vilja göra något liknande i framtiden (ej klockrelaterat) och undrar vad du har för erfarenhet. Sorry om det är frågor du redan svarat på.
Tack för svarSom jag skrivit på hemsidan är de av enklare modell i silikon. (Har dock varit med om sämre.) Är du ute efter högre kvalité är det på gång men de tillverkas just nu hos leverantör så det dröjer någon/några veckor till de dyker upp på hemsidan. De kommer då att finnas i flera färger.
Hej @Feskarn. Har du band för mindre handleder, för barn eller kvinnor.
Tänkte främst gummi, men andra alternativ bör funka också.Hej! Nej jag har tyvärr inga band som är i annat än "standard"-längd. Är det mocka, läder eller canvas du tänker på? Skulle såklart kunna titta på det om intresse finns.