Är det detta bandet du kör?
https://watchwear.se/produkt/canvas-quick-gra/
Det stämmer att det är den modellen som han kör på sin Speedy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det detta bandet du kör?
https://watchwear.se/produkt/canvas-quick-gra/
Precis! Tänkte variera i floden av alla mina gråa naton med ett canvas. Valet av färg på bandet blev rätt lätt...Det stämmer att det är den modellen som han kör på sin Speedy.
Det stämmer att det är den modellen som han kör på sin Speedy.
Ser ut å passa riktigt bra på speedynPrecis! Tänkte variera i floden av alla mina gråa naton med ett canvas. Valet av färg på bandet blev rätt lätt...
Tänkte lägga en beställning på några band. Jag behöver även ett bandstiftsverktyg. Funkar standard till de flesta klockor?
Skulle nog säga att fine funkar till det mesta. Går ju alltid att komplettera med en standard gaffel.
Alla borde få testa på moccabandet.
Måste vara det bekvämaste du säljer!
Var tillverkas grejerna @Feskarn?
Bandverktyget från Bergeron osar kvalitet!Som jag svarat tidigare i tråden är det lite olika men banden är främst från tillverkare i Asien. På sikt hade det varit kul att kunna erbjuda lite mer lokalt tillverkade band eller från t.ex Italien men då blir det ju en annan prislapp. En tanke är annars att kunna erbjuda både och om intresset finns.
Merparten av verktygen är från Schweiz.
Beställde ett canvas idag
Mycket nöjd! Upplevs även mer beige i solljus. Nästa köp blir nog ett svart canvas!
Och blev riktigt bra Tack för inspoÄgt lite olika tropics i budgetsegmentet. Min favorit har varit cns äldre variant, som är lite tjockare mot luggarna. Men inte längre. Cns är rätt hårt till en början, watchwears är identisk i estetiskt men riktigt mjukt. Gick även, med lite olja få in ett par fat bars med. Tummen upp för detta band a 199kr eller 170kr med rabatt då inklusive frakt till och med
Snabbt kom det med!
Ägt lite olika tropics i budgetsegmentet. Min favorit har varit cns äldre variant, som är lite tjockare mot luggarna. Men inte längre. Cns är rätt hårt till en början, watchwears är identisk i estetiskt men riktigt mjukt. Gick även, med lite olja få in ett par fat bars med. Tummen upp för detta band a 199kr eller 170kr med rabatt då inklusive frakt till och med
Snabbt kom det med!