• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

We see things they’ll never see. Den enda röda tråden om Liverpool FC

Jockinho

Patek
2-Faktor
Om city gör mål inom första 20 så är mitt Sluttips 3-3... (vi vet ju hur virrigt det kan bli ”ibland”) :rolleyes:
 

The lord

Audemars
Lite bitter eftersmak efter segern igår Får jag säga, börjar returen på samma sätt som denna matchen slutade blir det nervöst i Rom. Har dock svårt att se att Liverpool skulle gå mållösa.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Lite bitter eftersmak efter segern igår Får jag säga, börjar returen på samma sätt som denna matchen slutade blir det nervöst i Rom. Har dock svårt att se att Liverpool skulle gå mållösa.

Liverpools offensiv är ju otroligt vass, jag var innan säsongen lite skeptisk till att Salah skulle vara värd de pengarna. Förvisso duktig i Roma men missade otroligt mycket av sina lägen även om målen trillade in med. Men det gör han inte i Liverpool och om de tar sig till final eller vinner är väll Salah värdig vinnare av ballon d’or. Idag är han nog värd 2miljarder med de sjuka summor som förekommer :)
 
Inte ofta man efter en 5-2 seger i en semifinal i Champions League har svårt att somna för att man är, rent ut sagt, förbannad.
Kunde varit den bästa matchen Liverpool någonsin spelat men slutar ändå med, meh!!!!
 

Camo00

Patek
Inte ofta man efter en 5-2 seger i en semifinal i Champions League har svårt att somna för att man är, rent ut sagt, förbannad.
Kunde varit den bästa matchen Liverpool någonsin spelat men slutar ändå med, meh!!!!
Kände likadant, men nu känns det rätt ok ändå. Känns rätt säkert att vi gör mål i returen, om Roma måste gå för tre... :)
 
Topp