• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

We see things they’ll never see. Den enda röda tråden om Liverpool FC

Alisson klar och Sturridge har börjat producera igen.
Det börjar arta sig.
Det tar sig sakta men säkert. Keita såg stundtals grym ut idag.
Något som inte tar sig är Liverpools biljettsystem, satt i kö drygt 4 timmar och när jag väl kom in var allt slutsålt. Tur man har lokala kompisar att lita på i dessa lägen. Utan dessa hade det bara blivit ligacupen och eventuellt någon Champions League innan jul.
Man kan köpa spelare för miljarder men fan att man kan lösa ett biljett system som när man typ står fyra-femma i kön av någon outgrundlig anledning skickar en längst bak igen:banghead:
 

Camo00

Patek
Det tar sig sakta men säkert. Keita såg stundtals grym ut idag.
Något som inte tar sig är Liverpools biljettsystem, satt i kö drygt 4 timmar och när jag väl kom in var allt slutsålt. Tur man har lokala kompisar att lita på i dessa lägen. Utan dessa hade det bara blivit ligacupen och eventuellt någon Champions League innan jul.
Man kan köpa spelare för miljarder men fan att man kan lösa ett biljett system som när man typ står fyra-femma i kön av någon outgrundlig anledning skickar en längst bak igen:banghead:
Samma "oförutsedda" krasch varje år verkar det som...
 

Camo00

Patek
20180918_231410.jpg
 

chimaira

Cartier
Bonusgrabben är på Anfield idag. Sitter hemma och är inte ett dugg bitter...:(.
Självklart är jag jätteglad för hans skull, en riktig drömresa för honom!❤️
 
Nå vad tycker ni om dagens match? Kändes som spelet flöt på riktigt bra men sista skärpan saknades. Tur att Alisson spelar stabilt där bak med backlinjen. Tycket van Dijks kroppsspråk, när han dönar upp bollen i luften, sammanfattar det bra :)

YNWA
 
Topp