Kyle Walker.
Tror faktiskt att Trent kan få starta i VM...
Ja herregud, ingen dålig felskrivning heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kyle Walker.
Tror faktiskt att Trent kan få starta i VM...
Det tar sig sakta men säkert. Keita såg stundtals grym ut idag.Alisson klar och Sturridge har börjat producera igen.
Det börjar arta sig.
Samma "oförutsedda" krasch varje år verkar det som...Det tar sig sakta men säkert. Keita såg stundtals grym ut idag.
Något som inte tar sig är Liverpools biljettsystem, satt i kö drygt 4 timmar och när jag väl kom in var allt slutsålt. Tur man har lokala kompisar att lita på i dessa lägen. Utan dessa hade det bara blivit ligacupen och eventuellt någon Champions League innan jul.
Man kan köpa spelare för miljarder men fan att man kan lösa ett biljett system som när man typ står fyra-femma i kön av någon outgrundlig anledning skickar en längst bak igen
Blir så jävla glad om Studge kan lira igen!! <3Alisson klar och Sturridge har börjat producera igen.
Det börjar arta sig.
Faktiskt första gången sedan systemet infördes som det knasat för mig. Vet dock en hel del som missade Brighton och Fulham trots 100% närvaro förra säsongen vilket är ett stort skämt.Samma "oförutsedda" krasch varje år verkar det som...
Det vore riktigt najs!
Vad var det jag sa, det var ju inte så svårt.Tottenham hur svårt kan det va säkra poäng, i alla fall innan match
Nej lite vassare avslut bara så hade mitt tips gått in!Och vi har knappt lagt i 2:an än.
Solklar straff till Spurs men med tanke på dem de fick förra säsongen så.....
5-1 hade inte varit orättvist.
Bara jag som inte får Viaplay att funka??
Never walk alone...
haha santNever walk alone...
uppe på hesgoal nuNever walk alone...
ska vara uppe på Via nu medNever walk alone...
Åker mot Chelsea nästa helg med grabben, biljetter på bortaläktaren.Bonusgrabben är på Anfield idag. Sitter hemma och är inte ett dugg bitter....
Självklart är jag jätteglad för hans skull, en riktig drömresa för honom!
Grymt! Tre enkla.Åker mot Chelsea nästa helg med grabben, biljetter på bortaläktaren.