• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

We see things they’ll never see. Den enda röda tråden om Liverpool FC

1523FBB1-9E78-42C3-BC90-6170BE595DB0.jpeg
 

Camo00

Patek
Så jävla svårtippat! Vi släpper in iaf, minst ett. Gissar tyvärr att vi gör en statisk, nervös första halvlek och ligger under i paus. Men en vändning är ju aldrig fel?! :)
Saknar Oxlade-Chambo!
 

chimaira

Cartier
Har lovat mig själv att se hela matchen denna gång. Förra gången Pool var i CL-final stängde jag av tv:n i halvtid ( 0-3 mot Milan) och missade årtusendets vändning. Såg dock förlängning och straffarna.
Angående ikväll tror jag vi har en chans. Jag hoppas att vi är hungrigare och att Real är lite framgångsmätta.
Saknar också Ox.
 

Surfarn

Omega
2-Faktor
Fan... tyckte vi skapade bra chanser ofta, hade kunnat sluta annorlunda, framför allt om inte salah gick sönder...
Backarna gjorde än bättre match än jag trodde, men Karius...
 
Senast ändrad:

chimaira

Cartier
Det var rätt tydligt att matchen ändrade karaktär helt när Salah gick sönder. Plötsligt vågade inte Liverpool hålla i bollen och slutade helt att sätta hög press.
Tråkigt att matchen dog efter 30 min, den hade potential att bli riktigt rolig.
Nya tag nästa år! ❤️YNWA❤️
 

Johan_K

Omega
2-Faktor
Tycker ändå de gjorde en riktigt bra match men att ge bort 2 mål på det sättet håller fan inte. Sen den jävla Ramos som inte ens fick frispark mot sig när han drog sönder axeln på Salah är ju fan så man önskar att någon annan skadar honom så hans karriär tar slut nu..
 

Camo00

Patek
Tycker ändå de gjorde en riktigt bra match men att ge bort 2 mål på det sättet håller fan inte. Sen den jävla Ramos som inte ens fick frispark mot sig när han drog sönder axeln på Salah är ju fan så man önskar att någon annan skadar honom så hans karriär tar slut nu..
...och så kan med att filma järnet samtidigt!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Alla gör misstag men det kostar mer när en målvakt gör dem tyvärr. Samtidigt första målet är ju sanslöst, det händer ju liksom inte. Mer extrem otur och helt obegripligt än tavla egentligen. Andra fantastiskt. Tredje en rejäl tavla i helt fel läge, men bale kunde lika gärna dragit den i krysset så att få skjuta obevakad därifrån är ändå dum idé. Bollbanan på hans skott är ju minst sagt vobblig.

Jag tyckte Karius var dålig förra säsongen, dålig i början av denna men sen. Han har ju varit bra, stundtals fantastisk. Utan hans fenomenala insats i semin match två hade ju Liverpool tappat allt. För det var utan tvekan nära (ni som ej mins det nu :pompus:)

Sen kan jag tycka det är förjävligt att stackarn ska (iaf först) bli tröstad av real Madrid spelare efter slutsignal. Man förlorar som ett lag oavsett. Och var det någon som behövde veta det var det han.

Men va fan grattis till 2:a plats, inte fy skam och mycket positivt ta med från detta CL äventyr. Själv håller jag på Newcastle så vet inte ens ”längre” hur en final känns ;)
 
Det här laget har överpresterat nåt så in i helvete denna Champions League för att sedan underprestera i finalen (Karius).
Ramos vet exakt vad han gör med/mot Salah.
Den största skillnaden är dock; Modric, Kroos och Casemiro......
Hade någon sagt topp 4 och Champions League final innan säsongen hade svaret varit - Tack så jävla mycket!
 

Surfarn

Omega
2-Faktor
Det här laget har överpresterat nåt så in i helvete denna Champions League för att sedan underprestera i finalen (Karius).
Ramos vet exakt vad han gör med/mot Salah.
Den största skillnaden är dock; Modric, Kroos och Casemiro......
Hade någon sagt topp 4 och Champions League final innan säsongen hade svaret varit - Tack så jävla mycket!
Håller med! Sen att Real har spelare som Bale och Asensio på bänken jämfört med Solanke och Lallana är även det en stor faktor.
 
Håller med! Sen att Real har spelare som Bale och Asensio på bänken jämfört med Solanke och Lallana är även det en stor faktor.
Så är det, truppen är förutom första tian ( målvakt) katastrofalt tunn. Ingen av våra bänkspelare skulle ta plats i ett Premier League lag.
Med det sagt så har vi gjort en makalös säsong.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Nog skulle flera PL-lag gärna spela Can eller Lallana?

Såklart, men kanske inte optimalt för ett storlag ha dem som ”bästa tillgängliga” nästan direkt efter skador och långt från formen. Tyvärr kostar det multum ha en bred trupp, det eller så behövs en bra akademi men idag räcker knappt det heller. Men se på Arnold, en ordentlig säsong och en sjuhelvetes utveckling! Synd för han att Kevin walker är rätt bra med men välförtjänt (och roligt, Englands trupp är ju tråååkig) med i VM truppen :)
 

Camo00

Patek
Såklart, men kanske inte optimalt för ett storlag ha dem som ”bästa tillgängliga” nästan direkt efter skador och långt från formen. Tyvärr kostar det multum ha en bred trupp, det eller så behövs en bra akademi men idag räcker knappt det heller. Men se på Arnold, en ordentlig säsong och en sjuhelvetes utveckling! Synd för han att Kevin walker är rätt bra med men välförtjänt (och roligt, Englands trupp är ju tråååkig) med i VM truppen :)
Kyle Walker. :)
Tror faktiskt att Trent kan få starta i VM...
 
Topp