• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

We see things they’ll never see. Den enda röda tråden om Liverpool FC

Hjelm

Rolex
Fan vad det stör mig att Mike Dean inte ger Keita en solklar straff för att sedan ge city ett godkänt handsmål i nästa match :mad:
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Fan vad det stör mig att Mike Dean inte ger Keita en solklar straff för att sedan ge city ett godkänt handsmål i nästa match :mad:

Fast sånt brukar ju jämna ut sig;)
3716213D-8BAD-4005-8BCC-85168A352D38.jpeg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Placeringen på domaren där är ju helt otrolig...

Överlag sjukt dålig insats av linjemännen. Inte nog med denna miss, origi kunde (borde) ha avgjort sista chansen som även den var rätt klar offside. Om än inte lika grov. Nu missade han vilket ändå kändes rättvist trots allt.

Frågan är om Liverpool räcker till nu. City har torskat en del oväntat men kanske nu också gjort dessa plattmatcher? Det funkar ju inte med matip där bak, gör hela backlinjen ostabil. Sen att skicka iväg den enda naturliga högerbacken i clyde (när trent är borta) måste väll vara hyfsat dumt. Och spelet igår handlade mer om individuell briljans än laget, för många som vill avgöra med passning/dribbling. Men vore roligt om de tog sig samman och spelade bra igen :)

Ps. Jag hejar på Newcastle så varsågoda :D
 

Hjelm

Rolex
Överlag sjukt dålig insats av linjemännen. Inte nog med denna miss, origi kunde (borde) ha avgjort sista chansen som även den var rätt klar offside. Om än inte lika grov. Nu missade han vilket ändå kändes rättvist trots allt.

Frågan är om Liverpool räcker till nu. City har torskat en del oväntat men kanske nu också gjort dessa plattmatcher? Det funkar ju inte med matip där bak, gör hela backlinjen ostabil. Sen att skicka iväg den enda naturliga högerbacken i clyde (när trent är borta) måste väll vara hyfsat dumt. Och spelet igår handlade mer om individuell briljans än laget, för många som vill avgöra med passning/dribbling. Men vore roligt om de tog sig samman och spelade bra igen :)

Ps. Jag hejar på Newcastle så varsågoda :D
Fruktansvärd insats överlag. Både domare och LFC. Och vi tackar ödmjukast för er insats mot city. Våra agenter (Benitez, Hodgson) gör ett rätt bra jobb för oss ;)
 
Makalöst vackert! Skulle jag hitta Van Dijk i säng med frugan skulle jag fråga om han ville ha kaffe när han var färdig.....

Bill Shankly sa en gång till pressen, när Ron Yeats presenterades som nyförvärv, -Gentlemen, take a walk around my new centerhalf he’s a collossus.....
Världens just nu överlägset bästa mittback!
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Salah ska ha cred som inte förstärkte situationen igår, men borde varit straff ändå!
Oavsett skön vinst!
 

The lord

Audemars
Förra året tog han oss till final men fick inte uträtta något, kanske blir tvärtom i år han blir stekhet i finalen.
 
Topp