Camo00
Diamant
Ja, hellre Porto än Juve i kvarten..Överkomlig lottning tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, hellre Porto än Juve i kvarten..Överkomlig lottning tycker jag.
Den stora skillnaden var Messi och Barcas kliniska avslut.
Hur gick det senast?Go seger, nu e vi nästan i semi.
Han drog en Barca på Barca?Vilken jävla variant
Var nog inget man tänkt ut. TAA (bästa spelaren på plan) såg väl i stunden hur Barca stod och hade taktiksnack. Väldigt smart att hinna se det och slå en bra boll plus att det var bra av Origi att vara redo.Vilken jävla variant
Och så råkar Brighton ta poäng (kan ju hända även om chansen är extremt minimal) nja det tror jag inte de riskerar. Wolves är för bra med för att bara spela hem det. Om city leder stort lär väll dock ett snabbt trippelbyte ske.Vad tycker ni, ska klopp lufta reserverna sista omgången i ligan?
Vad spelar det för roll när det är det sammanlagda resultatet som räknas, förstår du?Hur gick det senast?
97 poäng och tvåa, kommer aldrig hända igen
Sjukt bra säsong som inte riktigt är slut än....