Sugen på Arnie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä?! Och de är på Basel när man läser artiklarna om nysläppenNomos är väl Swatch Group?
Men Guuu vilka stiliga killar! ..stekheta!
TAGgade.
Inte min grej
Seiko 7a28 by lip
Hmm nu har jag inte hållet räkningen men
Första 3st som postar färskt wristshot på en TAG vinner en penna.
Äntligen
Nu blir det SEIKO igen.
Har jätten mött en större jätte?
Nu blir det SEIKO igen.
Gruppköp, äntligen!
Arnie
Listpris: 4998kr
Gruppköpspris: 3998kr inklusive eventuell frakt.
Planerad leverens: Augusti
Turtle STO
Listpris: 5498kr.
Gruppköpspris: 4398kr (inkl eventuell frakt).
Planerad leverans: Maj
Instruktion för köp (kopiera det nedan och PMa mig). Notera att du köper av Klockmaster Globen och att bokning är bindande. Om man hoppat av från tidigare gruppköp så är man gruppköpsbannad 4 life.
DÖP PM till ”ARNIE” eller ”STO”.
*Modell
*För och efternamn
*Telefonnummer:
*Adress (om tror att du kommer vilja ha den skickad)
Snyggt! Bra jobbat och tack för att du (återigen) fixar ett bra gruppköp!Gruppköp, äntligen!
Arnie
Turtle STO
Instruktion för köp (kopiera det nedan och PMa mig). Notera att du köper av Klockmaster Globen och att bokning är bindande. Om man hoppat av från tidigare gruppköp så är man gruppköpsbannad 4 life.
*Modell
*För och efternamn
*Telefonnummer:
Konung!Gruppköp, äntligen!
Arnie
Turtle STO
*Modell
*För och efternamn
*Telefonnummer:
Robban - småväxt?
Nu blir det SEIKO igen.
Kommer det en samurai med samma tavla? Har jag missat fullständigt. Har du länk/bild?@yonsson vet du om STO Samuraien kommer samtidigt till handeln som Turtlen? Skiter i rabatter o så men vore kul o hämta ut en dinka samtidigt som 20 andra "entusiaster" höga på klockruset
Å jag kanske ansluter, men för att inhandla en Bratte Avenger 2 Chrono av P-H.. eller kanske man ska testa en Seiko igen? ..de va ju ändå nästan 30 år sedan@yonsson vet du om STO Samuraien kommer samtidigt till handeln som Turtlen? Skiter i rabatter o så men vore kul o hämta ut en dinka samtidigt som 20 andra "entusiaster" höga på klockruset
Kommer det en samurai med samma tavla? Har jag missat fullständigt. Har du länk/bild?
Samuraien är ju svinfet! Tack så mycket
Riktigt kul! PM’atGruppköp, äntligen!
Arnie
Turtle STO
*Modell
*För och efternamn
*Telefonnummer:
Tycker turtlen gör sig bäst av de tre helt klart.
Turtle är snygg på bild men jag kommer inte överens med den på handleden tyvärr. Synd då det kommit många coola modeller på senaste.Tycker turtlen gör sig bäst av de tre helt klart.
Bra uppstyrt! Klart man är på! PM skickat!Gruppköp, äntligen!
Arnie
Turtle STO
*Modell
*För och efternamn
*Telefonnummer:
Ganska novis på Seiko.. men förmodar att den vänstra är Samuraien? ..och även snyggare i min mening. Sen kanske Turtle är lite mer Klassisk?Samuraien är ju svinfet! Tack så mycket
Bäst av allt är hajfenan på urtavla!Tycker turtlen gör sig bäst av de tre helt klart.
Tycker turtlen gör sig bäst av de tre helt klart.